fahy hgh

Kromě řady dalších změn a vylepšení odstraníme limit 30 úrovní a spojíme IB s modrou esencí!

Ahoj!

Jak jste se možná dozvěděli z tohoto videa Riot Pls, pracujeme na velkých vylepšeních pro postup na nové úrovně a odměny v LoL. Kromě řady dalších změn a vylepšení konkrétně odstraníme limit 30 úrovní a spojíme IB s modrou esencí! Než budete v tomto článku pokračovat, možná byste se na to video Riot Pls měli podívat!

Tento vývojářský blog je určen těm, kteří si chtějí přečíst podrobnosti o tom, proč tyto změny děláme teď. Také vám povíme víc o hrstce menších úprav, které chystáme v rámci podpory nových systémů. Tak pojďme na to.

ZDE JE OBECNÝ PŘEHLED:

Někdy loni jsme začali zkoumat velké a dlouhotrvající problémy, které hráči měli s některými z těch nejstarších a nejzákladnějších systémů v LoL – konkrétně IB, odměnami a získávání nových úrovní. Rychle vyplynulo najevo pár věcí:

  • Utrácet IB za runy nepůsobí dobře a navíc se tak děje na úkor odemykání šampionů
  • Grindování za účelem odemknutí šampionů trvá příliš dlouho, zejména pro nové hráče
  • Spousta hráčů má obrovský zůstatek IB a nemají je za co utratit
  • Systém postupu na nové úrovně je poměrně zastaralý a dlouhodobým hráčům nic nenabízí

Promluvme si tedy o tom, jak chceme tyto potíže vyřešit.

S počátkem předsezóny uvolníme všechny runy zdarma a rozdáme vám odměny na základě toho, kolik jste toho do systému investovali. Podrobnosti o těchto odměnách najdete ve zmíněném videu Riot Pls.

Také zavedeme neomezený počet úrovní. Pamatujete ten strop na 30. úrovni? Ten je pryč a nahradíme ho přepracovaným systémem odměn, který bude postupovat na nové úrovně společně s vámi. Než abyste po každém zápase dostávali IB, obdržíte odemčenou truhlu (takzvanou kapsli) pokaždé, když postoupíte na novou úroveň. Tyto kapsle obsahují úlomky šampionů a modrou esenci, a pokud v rámci úrovní dosáhnete určitého milníku, získáte speciální odměny jako třeba krystaly a setsakra vzácná gesta.

A navíc spojíme IB s modrou esencí v jeden systém. Novou měnu (které budeme říkat prostě „modrá esence“ nebo „ME“) budete moct utrácet za ty samé věci, které jste si dříve kupovali za IB nebo za modrou esenci. Všechno v obchodě bude stát stejně jako dřív – například za novějšího šampiona jako třeba Kayna zaplatíte 6300 ME.

PTÁTE SE, PROČ ZA POSTUP NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ DÁVÁME ODMĚNY?

Existuje pár důvodů, proč rušíme limit úrovní a spojujeme odměny se systémem postupu na nové úrovně:

Zaprvé chceme dát hráčům něco kromě šampionů, k čemu budou moct směřovat. Pokud při postupu na vyšší úrovně získáte něco úžasného jako třeba jedinečné gesto, budete pravděpodobněji za investovaný čas cítit zadostiučinění.

Také se chceme soustředit na to, aby odměny spočívající v získání nového obsahu byly mnohem významnější a úžasnější, když je získáte. Konkrétně u úlomků šampionů si budete říkat, jaké máte štěstí, když získáte úlomek pro přesně toho šampiona, na kterého jste si šetřili, a tento úlomek vám poskytne 20% slevu. A – jelikož můžete úlomky šampionů rozložit na ME a pak si za ni koupit, cokoliv budete chtít – budete moct i nadále utrácet za to, po čem budete toužit.

Nový systém nám navíc umožní ušít odměny na míru různým druhům hráčů. Například jsme opakovaně slýchali, že novější hráči prostě potřebují větší pomoc při odemykání šampionů. Takže pokud jste zelenáči, můžeme kapsle naladit přesně na vaši strunu už na těch nejranějších úrovních, abychom vám tak dali více šampionů, kteří poslouží jako silnější „počáteční“ postavy. A i když budete hráči na vyšších úrovních, můžeme vám rovněž upravit odměny na míru a dát vám tak exkluzivní věcičky, kterými se budete moct chlubit.

„ALE PROČ SPOJOVAT IB S MODROU ESENCÍ?“

Když zkombinujeme IB a modrou esenci v jednu měnu, propojíme řadu nesourodých systémů (nové úrovně, odměny a kořist). Dříve to bylo tak, že pokud jste dostali úlomek pro šampiona, kterého nechcete, a rozložili jste ho, nemohli jste toho se svou modrou esencí udělat tolik. Ale nyní ji prostě můžete zanést do obchodu a koupit si libovolného šampiona, kterého chcete. Splynutí IB a ME přímo propojuje obchod se systémem kořisti, a to způsobem, který vám poskytne větší výběr v tom, jak se svými odměnami budete chtít naložit.

„A CHYSTÁTE NA PŘEDSEZÓNU JEŠTĚ NĚJAKÉ DALŠÍ ŠÍLENÉ ZMĚNY?“

Ehm, no, ještě pár. Hlavně musíme změnit kořist tak, aby bylo možné s ní skvěle interagovat a aby byla správně vyvážená podle nového systému získávání nových úrovní.

VYVÁŽENÍ KOŘISTI

Jelikož díky novému systému získávání nových úrovní (a dalším nedávným změnám v systému poct a festivalů) budete dostávat mnohem víc úlomků, snížíme relativní hodnotu esence, kterou dostanete za rozkládání úlomků všech druhů – úlomků šampionů, úlomků skinů a úlomků skinů totemů.

Například v současném systému vám rozložení úlomku šampiona vynese asi tak třetinové množství ME, které potřebujete na nákup šampiona na úrovni daného úlomku. V novém systému tím získáte 20 % jeho ceny. V systému je také momentálně tolik úlomků šampionů, že musíme odstranit možnost jejich výměny za trvalé šampiony. Občas ale budeme prodávat tajemné šampiony za modrou esenci. Z těchto důvodů byste měli rozložit nebo vyměnit všechny úlomky, které nechcete upgradovat, ještě před začátkem předsezóny, abyste z nich dostali co možná nejvíc esence. Až se bude předsezóna blížit, přidáme do klienta upozornění, abyste na to nezapomněli.

Abychom vyvážili změny ve výnosu z rozložení úlomků, změníme způsob toho, jak fungují truhly s kořistí, abyste měli šanci získat z každé truhly dvě položky. Připravte se na truhly uvnitř svých truhel. Také přidáme „ochranu proti smůle“, aby se vám nikdy nestalo, že budete otevírat jednu truhlu za druhou, a nedostanete z nich úlomek skinu či krystal.

VYVÁŽENÍ MÍRY ZÍSKÁVÁNÍ ŠAMPIONŮ

Měli bychom zdůraznit, že drtivá většina z vás získá kýžené šampiony zhruba stejně rychle jako ve starém systému založeném na IB – a v některých případech to bude rychlejší. To kvůli tomu počtu úlomků, které získáte při postupu na nové úrovně, z poct a systému mistrovství. A navíc to samozřejmě bude rychlejší obecně, protože už nebudete muset utrácet za runy.

Ti jediní, kteří budou mít pocit, že si měnu v novém systému vydělávají o něco málo pomaleji, budou lidé na vyšší úrovni, kteří hrají spoustu zápasů denně. To je hlavně proto, že systém „první výhra dne“ proměníme v mnohem významnější denní misi. Díky tomu získáte mnohem víc zkušeností než předtím a za následné zápasy o něco málo méně.

Nicméně ti z vás, kteří hrají hodně, si stejně vydělají víc ME než kdokoliv jiný a my se chceme postarat o to, abyste vždy měli dost dobrých věcí, za které byste ji mohli utrácet. Takže na začátku této předsezóny, jakmile provedeme změnu IB na ME a vy budete mít na rozhazování, představíme naprosto speciální a časově omezený obchod, kde se bude platit modrou esencí. Svou nadbytečnou ME budete moct utratit za věci jako chroma skiny, skiny totemů nebo i za vzácný skin. Obecně vzato bude podobný kosmetický obsah téměř vždy dostupný pouze za RP (nebo když vám náhodou padne), protože tímto způsobem chceme do hry investovat zpět. Občas ale vrátíme podobné slevové akce pro lidi, kteří rychle postupují na nové úrovně a nakonec mají na svém účtu příliš mnoho ME.

PÁR PODSTATNÝCH VĚCÍ NA ZÁVĚR

Jelikož cenové relace v obchodě zůstanou stejné jako ve starém systému založeném na IB (6300 ME za šampiona jako Xayah), musíme „poměrně navýšit“ množství modré esence, kterou dostanete za rozložení úlomků. Momentálně dostanete za rozložení většiny úlomků šampionů jen pár stovek ME, ale toto číslo bude po splynutí ME s IB mnohem větší. Bude to vypadat, jako že z úlomků dostáváte mnohem víc, ale ve skutečnosti je to jen vyvažovací změna, aby si ME zachovala svou kupní sílu.

Takže co s modrou esencí, kterou máte momentálně v inventáři? Při počítání nového zůstatku modré esence na začátku předsezóny její počet proporčně navýšíme (vynásobíme ho zhruba 6,5krát). Takže když v kořisti máte 975 ME, na začátku předsezóny z toho uděláme 6300 ME.

A ještě jedna poznámka na konec: Jelikož se z IB stane modrá esence – která je nyní spjatá s postupem na vyšší úrovně – přestaneme odteď prodávat zrychlení IB. Pokud máte nějaké zrychlení IB aktivní, na začátku předsezóny se promění ve zrychlení zkušeností. Zrychlení zkušeností rovněž přeceníme tak, aby stálo přesně tolik, co dnes stojí zrychlení IB (jelikož odměny si nyní budete rychleji získávat takto).

Díky za pozornost! Nemůžeme se dočkat, až si tohle všechno během předsezóny osobně vyzkoušíte. Pokud máte nějaký názor či připomínku, napište nám je níže do komentářů a my vám rádi odpovíme.



Zanech odpověď.

Musíš se příhlásit pro vložení komentáře.