Ahoj přátelé! Září se s námi pomalu loučí, tak mu zamávejme a pojďme dál hrát.
Tato aktualizace je střídmější, než bývá zvykem, a většina změn se soustředí na vyladění postupného zesilování šampionů v průběhu zápasu. Za zmínku stojí především podání pomocné ruky jistému modrému mágovi, který teď bude způsobovat o něco vyšší poškození, a oslabení Karthuse, jenž se stal postrachem spodní lajny. A kromě úprav šampionů pro vás máme také turnaj Clash k MS 2020! Je na čase obrnit se odvahou a postavit se zástupům nepřátel. A vyhrát super trofej.
Máme tu ale i jistou administrativní záležitost. Když se po nainstalování této aktualizace poprvé přihlásíte, zobrazí se vám nový Kodex chování. Toto ujednání nám pomáhá definovat chování, které od vás jako od hráčů očekáváme.
Tak vyrazte do Žlebu a pořádně to tam roztočte. Už se určitě nemůžete dočkat.
Pokud hledáte poznámky k aktualizaci pro TFT, skočte do tohoto portálu!
Léčení sebe sama pomocí R je na pozdějších stupních účinnější.
Aatrox by chtěl probudit svůj plný potenciál nezabitelného ničivého monstra, takže mu pomáháme získat kontrolu nad energií darkinů a dohnat to, co ztrácí ve střední a závěrečné fázi hry. Snad už nebude tento válečnický démon ve finálních týmových bojích za otloukánka.
Q způsobuje vyšší základní poškození, cena se snížíla.
Díky vyššímu poškození a nižší spotřebě many se bude moct Braum víc projevovat i v sólové frontě.
Pasivní schopnosti se zkrátila přebíjecí doba vytváření chapadel.
Illaoi dostává v horní lajně na frak, a tak dáváme jejím chapadlům větší švih, zvlášť v pozdějších fázích. Také zvyšujeme plynulost posilování její pasivní schopnosti, takže nyní pocítí změnu při každém postupu na novou úroveň, a ne při každém druhém.
Základní hodnota brnění se snížila.
Pokračujeme v ladění Karthuse ve snaze dostat ho do vyváženého stavu, protože to v poslední době trošku přeháněl, zvlášť při hře ve spodní lajně. Snižujeme tedy jeho obranu vůči šampionům v roli ADC.
Štít z Q je na úvodních stupních slabší.
Zkušení/elitní hráči za Kassadina dokážou až příliš často zabarikádovat své lajny a zvyšovat svou sílu s pomocí úvodních obranných nástrojů. Mnozí dokonce začali primárně zvyšovat jeho E, takže Kassadina tlačíme do pozice, kdy bude k bezpečné hře v lajně zapotřebí výraznější investice.
Závislost poškození při sebrání dýky se snížila.
Mezi zkušenými/elitními hráči si Katarina vysloužila pověst rychlého zabijáka, který svým přecházením do jiných lajn dokáže v úvodní fázi zápasu spustit slušný lavinový efekt. Snižujeme proto její závislost na útočném poškození, aby nebyla v prvních částech utkání tak nebezpečná.
Základní odolnost vůči magii se snížila.
Kled je ve středové i horní lajně poměrně silný, a to na všech soutěžních úrovních, a tak chceme poskytnout jeho nepřátelům víc příležitostí, jak ho srazit z jehomocného ořeještěrky do příkopu.
W poskytuje nižší bonus k rychlosti útoků.
Lulu se ve spodní lajně dočkala solidního rychlorůstu, jelikož její pomoc tahounům je drobátko moc citelná. Jako podpora dokáže účinně zastávat útočnou i obrannou roli, a tak snižujeme míru, s níž do závěrečné fáze hry zesiluje bojový prvek Rozmaru.
Q způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození.
Trochu oslabujeme Maokaiovy údery, aby se mohli na čerstvý vzduch dostat občas i jeho kolegové.
Základní hodnota brnění se snížila.
Když se Nunuovy vlohy pro šarvátky spojí s jeho špičkovými přepady a kontrolou významných pozic, je to na soupeře už trochu moc. Kapku ho tedy oslabujeme, aby ostatní džunglery tolik neválcoval.
Q způsobuje vyšší základní poškození.
Ryzovi se podařilo uprchnout ze šampionátového runového vězení, a tak rychle přesycujeme jeho schopnosti dřív, než skončí sezóna.
Q se zvýšila závislost poškození způsobovaného příšerám.
Při hře v džungli by Sion potřeboval podat pomocnou ruku, a tak posilujeme jeho Q. Jedna zajímavost na okraj: nyní dokáže kombem Q+W efektivněji zabít malé raptory.
Pasivní schopnost způsobuje příšerám zpočátku vyšší poškození. Modifikované poškození z W se nyní vztahuje na poskoky a příšery.
Džungli by vůbec neublížilo, kdyby do ní vyráželo víc kolosů, a Urgot má vše pro to, aby se mu v ní dařilo dobře. Jen trochu posilujeme poškození, které tento kolohnát způsobuje příšerám.
E způsobuje vyšší základní poškození. R má kratší přebíjecí dobu.
Varus dlouho šířil své zamoření na těch nejvyšších soutěžních úrovních, pak ale upadl v nemilost, takže by teď nepohrdl nějakým tím posílením.
Neúnavný lovec výrazně zastiňuje ostatní runy, zvláště mezi zkušenými středovými lajnaři. Snižujeme proto jeho spolehlivost a základní sílu.
Clash k MS 2020 je tu! Bojujte v pavouku pro 16 týmů o ještě velkolepější ceny a trofej inspirovanou Vyvolávačovým pohárem. Podrobnosti a přesné časy najdete v klientu na záložce Clash!
V této aktualizaci budou vydány následující skiny. Hlavní obrázky v plném rozlišení najdete v aplikaci League Displays!
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: