Poznámky k aktualizaci 10.20

Autořimom cat, shio shoujo
  • Zkopírováno do schránky

Ahoj přátelé! Září se s námi pomalu loučí, tak mu zamávejme a pojďme dál hrát.

Tato aktualizace je střídmější, než bývá zvykem, a většina změn se soustředí na vyladění postupného zesilování šampionů v průběhu zápasu. Za zmínku stojí především podání pomocné ruky jistému modrému mágovi, který teď bude způsobovat o něco vyšší poškození, a oslabení Karthuse, jenž se stal postrachem spodní lajny. A kromě úprav šampionů pro vás máme také turnaj Clash k MS 2020! Je na čase obrnit se odvahou a postavit se zástupům nepřátel. A vyhrát super trofej.

Máme tu ale i jistou administrativní záležitost. Když se po nainstalování této aktualizace poprvé přihlásíte, zobrazí se vám nový Kodex chování. Toto ujednání nám pomáhá definovat chování, které od vás jako od hráčů očekáváme.

Tak vyrazte do Žlebu a pořádně to tam roztočte. Už se určitě nemůžete dočkat.

Pokud hledáte poznámky k aktualizaci pro TFT, skočte do tohoto portálu!
Tricia „mom cat“ Tan Hanna „shio shoujo“ Woo

Dodatečné úpravy

2. 10. 2020 – Balanční úpravy pro URF

Posílení

Bard + 20 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 20 % k poškození a - 20 % k utrpěnému poškození
Corki - 5 % k utrpěnému poškození + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození
Diana - 5 % k poškození - 3 % k poškození
Nocturne - 5 % k poškození - 3 % k poškození
Rumble - 10 % k poškození - 5 % k poškození
Sett + 5 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 8 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Sivir - 8 % k poškození - 5 % k poškození
Wukong - 5 % k poškození a + 5 % k utrpěnému poškození - 5 % k poškození
Yasuo + 10 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Yone Normální + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození
Yorick - 5 % k utrpěnému poškození + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození

Oslabení

Aatrox + 20 % k poškození a - 25 % k utrpěnému poškození + 20 % k poškození a - 22 % k utrpěnému poškození
Akali + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 8 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Aphelios + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 5 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Ashe + 10 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 8 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození
Aurelion Sol - 10 % k utrpěnému poškození - 5 % k utrpěnému poškození
Braum + 10 % k poškození a - 25 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 20 % k utrpěnému poškození
Fiora - 5 % k poškození a - 5 % k léčení - 5 % k poškození, + 5 % k utrpěnému poškození a - 5 % k léčení
Gragas - 10 % k utrpěnému poškození - 5 % k utrpěnému poškození
Irelia + 5 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 5 % k poškození a - 8 % k utrpěnému poškození
Jhin + 20 % k poškození + 15 % k poškození
Jinx + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 3 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození
Lucian - 5 % k utrpěnému poškození Normální
Rammus + 10 % k poškození a - 12 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Riven - 10 % k utrpěnému poškození - 5 % k utrpěnému poškození
Sion + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 8 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Tahm Kench + 30 % k poškození, - 30 % k utrpěnému poškození, + 10 % k léčení a + 10 % k síle štítů + 25 % k poškození, - 30 % k utrpěnému poškození, + 10 % k léčení a + 10 % k síle štítů
Vayne - 5 % k utrpěnému poškození - 3 % k utrpěnému poškození
Volibear Normální - 5 % k poškození
Yuumi - 20 % k poškození, - 30 % k léčení a + 100 % k přebíjecí době E - 20 % k poškození, + 10 % k utrpěnému poškození, - 30 % k léčení a + 100 % k přebíjecí době E

Hlavní body aktualizace

Drak bouří Aurelion Sol, Věčný drak Brand, Obsidiánový drak Sett, Vílí drak Ashe, Drak bouří Lee Sin a Obsidiánový drak Sett (prestižní skin) budou k dispozici od 1. října 2020.

Šampioni

Aatrox

Léčení sebe sama pomocí R je na pozdějších stupních účinnější.

Aatrox by chtěl probudit svůj plný potenciál nezabitelného ničivého monstra, takže mu pomáháme získat kontrolu nad energií darkinů a dohnat to, co ztrácí ve střední a závěrečné fázi hry. Snad už nebude tento válečnický démon ve finálních týmových bojích za otloukánka.

R – Konec veškerenstva

LÉČENÍ SEBE SAMA 50/60/70 % 50/75/100 %

Braum

Q způsobuje vyšší základní poškození, cena se snížíla.

Díky vyššímu poškození a nižší spotřebě many se bude moct Braum víc projevovat i v sólové frontě.

Q – Dotek zimy

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 60/110/160/210/260 75/125/175/225/275
CENA 55/60/65/70/75 many 45/50/55/60/65 many

Illaoi

Pasivní schopnosti se zkrátila přebíjecí doba vytváření chapadel.

Illaoi dostává v horní lajně na frak, a tak dáváme jejím chapadlům větší švih, zvlášť v pozdějších fázích. Také zvyšujeme plynulost posilování její pasivní schopnosti, takže nyní pocítí změnu při každém postupu na novou úroveň, a ne při každém druhém.

Pasivní schopnost – Kněžka starého boha

PŘEBÍJECÍ DOBA PRO VYTVÁŘENÍ CHAPADEL 20–12 sekund (zkrácení každé 2 úrovně) 20–7,25 sekundy (zkrácení na každé úrovni)

Karthus

Základní hodnota brnění se snížila.

Pokračujeme v ladění Karthuse ve snaze dostat ho do vyváženého stavu, protože to v poslední době trošku přeháněl, zvlášť při hře ve spodní lajně. Snižujeme tedy jeho obranu vůči šampionům v roli ADC.

Základní atributy

BRNĚNÍ 20,88 18

Kassadin

Štít z Q je na úvodních stupních slabší.

Zkušení/elitní hráči za Kassadina dokážou až příliš často zabarikádovat své lajny a zvyšovat svou sílu s pomocí úvodních obranných nástrojů. Mnozí dokonce začali primárně zvyšovat jeho E, takže Kassadina tlačíme do pozice, kdy bude k bezpečné hře v lajně zapotřebí výraznější investice.

Q – Nulující výboj

ŠTÍT 60/85/110/135/160 40/70/100/130/160

Katarina

Závislost poškození při sebrání dýky se snížila.

Mezi zkušenými/elitními hráči si Katarina vysloužila pověst rychlého zabijáka, který svým přecházením do jiných lajn dokáže v úvodní fázi zápasu spustit slušný lavinový efekt. Snižujeme proto její závislost na útočném poškození, aby nebyla v prvních částech utkání tak nebezpečná.

Pasivní schopnost – Hamižnost

ZÁVISLOST POŠKOZENÍ PŘI SEBRÁNÍ DÝKY 1,0 bonusového útočného poškození 0,75 bonusového útočného poškození

Kled

Základní odolnost vůči magii se snížila.

Kled je ve středové i horní lajně poměrně silný, a to na všech soutěžních úrovních, a tak chceme poskytnout jeho nepřátelům víc příležitostí, jak ho srazit z jeho mocného oře ještěrky do příkopu.

Základní atributy

ODOLNOST VŮČI MAGII 32,1 28

Lulu

W poskytuje nižší bonus k rychlosti útoků.

Lulu se ve spodní lajně dočkala solidního rychlorůstu, jelikož její pomoc tahounům je drobátko moc citelná. Jako podpora dokáže účinně zastávat útočnou i obrannou roli, a tak snižujeme míru, s níž do závěrečné fáze hry zesiluje bojový prvek Rozmaru.

W – Rozmar

BONUS K RYCHLOSTI ÚTOKŮ 25/30/35/40/45 % 20 / 23,75 / 27,5 / 31,25 / 35 %

Maokai

Q způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození.

Trochu oslabujeme Maokaiovy údery, aby se mohli na čerstvý vzduch dostat občas i jeho kolegové.

Q – Ostnatý úder

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 70/115/160/205/250 70/110/150/190/230

Nunu

Základní hodnota brnění se snížila.

Když se Nunuovy vlohy pro šarvátky spojí s jeho špičkovými přepady a kontrolou významných pozic, je to na soupeře už trochu moc. Kapku ho tedy oslabujeme, aby ostatní džunglery tolik neválcoval.

Základní atributy

BRNĚNÍ 32 29

Ryze

Q způsobuje vyšší základní poškození.

Ryzovi se podařilo uprchnout ze šampionátového runového vězení, a tak rychle přesycujeme jeho schopnosti dřív, než skončí sezóna.

Q – Přesycení

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 65/90/115/140/165 75/100/125/150/175

Sion

Q se zvýšila závislost poškození způsobovaného příšerám.

Při hře v džungli by Sion potřeboval podat pomocnou ruku, a tak posilujeme jeho Q. Jedna zajímavost na okraj: nyní dokáže kombem Q+W efektivněji zabít malé raptory.

Q – Ničivý úder

ZÁVISLOST POŠKOZENÍ PŘÍŠERÁM 1,0 útočného poškození 1,5 útočného poškození

Urgot

Pasivní schopnost způsobuje příšerám zpočátku vyšší poškození. Modifikované poškození z W se nyní vztahuje na poskoky a příšery.

Džungli by vůbec neublížilo, kdyby do ní vyráželo víc kolosů, a Urgot má vše pro to, aby se mu v ní dařilo dobře. Jen trochu posilujeme poškození, které tento kolohnát způsobuje příšerám.

Pasivní schopnost – Plamenná ozvěna

POŠKOZENÍ PŘÍŠERÁM 60–360 100–360

W – Čistka

MODIFIKOVANÉ POŠKOZENÍ 50 bodů poskokům 50 bodů poskokům a příšerám

Varus

E způsobuje vyšší základní poškození. R má kratší přebíjecí dobu.

Varus dlouho šířil své zamoření na těch nejvyšších soutěžních úrovních, pak ale upadl v nemilost, takže by teď nepohrdl nějakým tím posílením.

E – Déšť šípů

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 50/90/130/170/210 60/100/140/180/220

R – Řetěz zamoření

PŘEBÍJECÍ DOBA 130/100/70 sekund 120/90/60 sekund

Runy

Neúnavný lovec

Neúnavný lovec výrazně zastiňuje ostatní runy, zvláště mezi zkušenými středovými lajnaři. Snižujeme proto jeho spolehlivost a základní sílu.
BONUS K RYCHLOSTI POHYBU MIMO BOJ 10 bodů k rychlosti pohybu (+ 9 bodů k rychlosti pohybu za každý stupeň Lovce odměn) (až 55 bodů při 5 stupních) 5 bodů k rychlosti pohybu (+ 8 bodů k rychlosti pohybu za každý stupeň Lovce odměn) (až 45 bodů při 5 stupních)

Clash k MS 2020

Clash k MS 2020 je tu! Bojujte v pavouku pro 16 týmů o ještě velkolepější ceny a trofej inspirovanou Vyvolávačovým pohárem. Podrobnosti a přesné časy najdete v klientu na záložce Clash!

Opravy chyb / funkční vylepšení

  • KLIENT LOL: U zbrusu nových účtů se už nad ukazatelem postupu aktualizace nezobrazují záložky Domů, Profil a další.
  • KLIENT LOL: Záznamové soubory klieta LoL nyní berou v potaz maximální velikost souborů.
  • KLIENT LOL: Opravili jsme problém, kvůli kterému nebylo možné v klientu upravit herní nastavení.
  • KLIENT LOL: V režimu odstraňování runových stránek na záložce Sbírky se už seznam po smazání stránky nevrátí automaticky zpět nahoru.
  • Zvětšil se počet nasazených úprav automatického vyhledávání zápasů, které dávají vyšší prioritu hrám, v nichž jsou si hráči opticky blíže.
  • Tresty ze systému LeaverBuster nyní budou udíleny častěji, zvláště hráčům, kteří odcházejí z hodnocených zápasů nebo v nich nevyvíjejí žádnou aktivitu.
  • Lux už nemůže zpomalovat soupeře na delší dobu, než bylo zamýšleno, provedením opětovné aktivace E – Svítivá singularita během letu schopnosti.
  • Luluin tým už nemůže získat trvalý výhled na určitou oblast, pokud ji Illaoi naklonuje svým E – Zkouška duše a ona pak zemře ve chvíli, kdy má na sobě aktivní E – Pomoc, Pixi!.
  • Illaoino W – Krutá lekce už neničí nepřátelské protimagické štíty a pokaždé teď způsobuje zaměřenému nepříteli plné poškození.
  • Opravili jsme popisek Vladimirova Q – Transfuze, aby obsahoval informaci o snížené efektivitě léčení při použití proti poskokům.
  • Opravili jsme přebíjecí dobu uvedenou v popisku Evelynniny pasivní schopnosti – Démonický stín z 2 sekund na 1,5 sekundy.
  • Sylas už nepřijde o veškerou manu, když svým R – Krádež kouzla ukradne Shyvanino R – Sestup draka.
  • Jisté posílené základní útoky už neposkytují dva stupně Dobyvatele, pokud má daný šampion Kyrys mrtvého muže.
  • Vizuální ztvárnění plošného efektu E – Zívací bublina Znalkyně arkán Zoe a Znalkyně arkán Zoe (prestižní skin) nyní správně kopíruje celé trvání schopnosti.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které se zakoupený rámeček skinu nezobrazoval na záložce Sbírka okamžitě, ale bylo zapotřebí restartovat klienta.
  • Vizuální efekt jiskřiček z R – Příkaz: Tlaková vlna Zimního zázraku Orianny se už nevykresluje přes budovy.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které se Kayn z Odysey při označení nepřátelským hráčem roztáhl a smrsknul.
  • Zvuk, který se přehrává, když se Vayne zamaskuje použitím Q – Kotoul během působení R – Poslední hodina, se už z nepřátelského pohledu neusekává.
  • Když PROJEKT: Vayne zasáhne nepřítel, ozve se kovový zvuk namísto běžného zvuku krve/masa.

Připravované skiny a chroma skiny

V této aktualizaci budou vydány následující skiny. Hlavní obrázky v plném rozlišení najdete v aplikaci League Displays!

V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny:



  • Zkopírováno do schránky