buy hypertropin
07.
04.2019

Úklid v obchodě s předměty

   Autor: Kr.Pa.   Rubriky: Aktuality, Hlavni, Patche, Sampioni a Zmeny

Máme v přípravě docela dost předmětů, které bychom rádi ještě letos vydali. Chceme vám tedy říct něco o našich cílech a filosofii ohledně těchto změn, ještě než na PBE uvidíte potenciální změny.

Ahoj lidi, máme v přípravě docela dost předmětů, které bychom rádi ještě letos vydali. Napadlo mě tedy, že vám řeknu něco o našich cílech a filosofii ohledně těchto změn, ještě než na PBE uvidíte potenciální změny.

Co máme v plánu?

Jeden z hlavních problémů, který nás v objevování úžasných a smysluplných nových předmětů zdržuje, je přeplněný obchod. Kvůli tomu je těžké rychle najít předmět, který hledáte. Obchod je navíc nepřehledný jak pro nové hráče, tak pro hráče, kteří si zkoušejí šampiony či role s odlišnou sadou předmětů, než na kterou jsou zvyklí. Chceme z obchodu odstranit „mrtvé“ předměty, abychom odstranili zbytečný nepořádek, zrychlili navigaci v obchodě a zlepšili jeho srozumitelnost – a udělali místo pro nové přírůstky.

Které předměty bychom měli odstranit?

  • Nezdravé předměty, což jsou takové, které:
    • Výrazně ztěžují či znemožňují hru proti šampionovi.
    • Podněcují k vyhýbání se nepřátelskému týmu.
    • Dávají přístup k efektu (obvykle reaktivnímu či obrannému), který vlastně všem šampionům zpřístupnit nechceme.
  • Předměty příliš podobné jiným:
    • To vždycky vede k tomu, že si vyberete ten silnější, než abyste se rozhodovali podle jedinečných vlastností předmětů. Buď najdeme lepší způsob, jak je odlišit, anebo tyto předměty prostě můžeme zkombinovat a zachovat obě uživatelské základny.
  • Velmi málo používané předměty:
    • K tomu občas může dojít proto, že jsme oslabili nějaký nezdravý předmět. V tomto okamžiku bude lepší takový předmět odstranit, protože je příliš slabý, ale pokud bychom jej opět posílili, způsoboval by ve hře potíže.
    • Také to může být proto, že nějaká příliš podobná alternativa je momentálně lepší, takže všichni raději používají tu.
    • Některé úzce zaměřené předměty prostě nejsou lákavé pro žádného šampiona.
  • Redukují nebo nepřidávají významná rozhodnutí:
    • V minulosti měly tento problém příliš podobné verze předmětů Horlivosti či předměty pro tanky s téměř totožnými statistikami.
    • Přesílené či „vždycky dobré“ předměty mohou v systému potlačit spoustu ostatních možností – základní předměty jako Ostří nekonečna mohou být skvělé pro silovou hru, ale když jich budeme mít až příliš, nebude zbývat prostor na jiné volby.
    • To může platit také pro příliš podobné součásti předmětů. Třeba kdybychom měli předmět přidávající zdraví za 500 zlaťáků, který by se občas používal místo Rubínového krystalu, vlastně bychom nevytvářeli žádný nový prostor pro rozhodování.

Jaké předměty chceme přidat?

Až uvolníme místo, chceme představit lepší verze určitých úzce zaměřených skupin, které jsme v minulosti nedokázali naplnit. Například bychom rádi udělali zdravý předmět zaměřený na „tlak na věže“, který netrpí stejnými problémy jako Velitelský praporec nebo Portál Zz’Rotu.

Také chceme přidat schůdnější a rozmanitější volby pro způsoby skládání předmětů, které rozmanitost postrádají. Předměty s vražedností momentálně hráčům za zabijáky s útočným poškozením neposkytují dost možností, takže se jejich výbava v jednotlivých zápasech příliš neliší.

Kdy a jak to hodláme provést?

Nechceme ty předměty z obchodu jen tak vyrvat a říct: „Hele, slibujeme, že se to brzo zlepší.“ Takže plánujeme zkombinovat budoucí odstranění předmětů s aktualizací starých či přidáním nových, které je často ve stejném duchu nahradí a celkově vzato se postarají o hlubší a lepší systém předmětů League of Legends.



Zanech odpověď.

Musíš se příhlásit pro vložení komentáře.