Ve vzduchu se vznáší strašidelná atmosféra, odevšud vykukují dýně a všichni upíráme naděje ke svým tipům na Worlds Pick’em. Jinými slovy, přejeme příjemný říjen a vítejte u aktualizace 10.21!
Máme tu další menší aktualizaci, jejíž úkolem je zajistit hladký chod během mistrovství světa a na konci hodnocené sezóny. Zaměřujeme se především na udržení stability a vyváženosti, takže nečekejte žádnou divočinu. Co se posílení týče, spirituální bytost a božská zbraň potřebovaly vzpruhu, s oslabeními jsme se pro změnu rozjeli po elitní části žebříčku a snížili sílu několika džunglerů (Hecarim, Graves, Nidalee) a přistřihli křídla nezastavitelné Samiře.
Ke spuštění je také připraveno nové kolo turnaje Clash k MS, takže se nezapomeňte vrhnout do lítých bojů a vyzvednout si za ně odměnu.
A to je vše, lidi! Uvidíme se příště.
Pokud hledáte poznámky k aktualizaci pro TFT, skočte do tohoto portálu!
Pasivní schopnosti se zvýšil bonus k vražednosti. Změny u R: posílená značka z Calibra způsobuje vyšší poškození, Severum má vyšší účinnost léčení, Gravitum způsobuje delší znehybnění, Infernum má vyšší závislost plošného poškození, Crescendu se vrací více dodatečných čakramů.
Aphelios není na MS moc k vidění, takže jsme se rozhodli trochu se do toho opřít a vrátit ho na ostatních úrovních zpátky do hry. Zvyšujeme konkrétně jeho vražednost a sílu různých verzí jeho ultimátky.
E poskytuje na pozdějších stupních nižší bonus k rychlosti útoků.
Camille je v elitních zápasech jednou z nejsilnějších a nejčastěji používaných horních lajnařek, takže trochu oslabujeme její schopnost vyvíjet rozdělený tlak a její vlohy pro dlouhé duely.
Q se zvýšila závislost bonusového poškození.
Vzhledem ke slabé úvodní fázi má Corki problémy držet krok s ostatními středovými lajnaři. Trošku mu pomáháme, aby se dokázal dřív odlepit od země.
E poskytuje méně bonusového brnění.
Vysoká rychlost vymetání džungle a skvělá odolnost učinily z Gravese oblíbeného džunglera mezi hráči z elitní úrovně. Snižujeme proto část jeho základních ochranných atributů, aby musel víc platit za své případné chyby.
E způsobuje nižší základní poškození.
Odebíráme cválajícímu hřebci část jeho nárazového poškození.
Zkracování přebíjecí doby Mantry pomocí schopností je na pozdějších stupních výraznější, základní útoky nyní zkracují přebíjecí dobu Mantry na všech úrovních stejně. R má kratší přebíjecí dobu.
Karma má novou mantru: používat častěji svou Mantru. Zvyšujeme odměnu za rozdávání poškození, čímž si může Karma optimalizovat přístup k Mantře.
Zvyšování základního útočného poškození je výraznější.
Slepý mnich by ocenil spolehlivější poškození, které by ho provádělo skrz zápasy.
Základní útočné poškození se snížilo.
Omezujeme kočce z džungle její úvodní rychlost vymetání táborů a potenciál pro duely. Tato změna by měla mít dopad především na elitní část žebříčku, kde dochází k efektivnějšímu využívání automatických útoků a jejich dosahu.
Q se snížilo poškození a poškození kritickým zásahem, naopak závislost u poškození a poškození kritickým zásahem vzrostla. Závislost bonusového poškození Odhodlání smrtelníka se zvýšila.
Popularita Pantheona v roli podpory dosáhla svého vrcholu, jelikož silák máchající štítem a poskytující solidní omezující efekty a bonus k odolnosti je v bitevní vřavě prostě k nezaplacení. Abychom jeho výhody nějak vyvážili, přesouváme část jeho síly ze základního poškození do průběžných závislostí na útočném poškození. Tím by se mělo snížit riziko, že „nízkonákladová“ podpora zajistí svým poškozením zářez v úvodní části zápasu, a zároveň tak tuto změnu kompenzujeme Pantheonům ze sólové lajny, kteří mají rychlejší přístup k předmětům.
E má delší přebíjecí dobu, rychlost útoků se snížila.
Samiřino bezpečí a pohyblivost v úvodní části zápasu fungují až příliš spolehlivě, takže jí prodlužujeme přebíjecí dobu s cílem přinutit ji hrát v úvodních fázích utkání o něco konzervativněji. A částečně jí snižujeme poškození, aby se jí snížila účinnost ve chvíli, kdy na nepřátele vysype všechny svoje schopnosti najednou.
Pasivní schopnosti se zvýšilo léčení při smrti nedalekého nepřítele, posilování tohoto efektu při postupu po úrovních je nyní plynulejší. Přebíjecí doba W se zkracuje v závislosti na stupni schopnosti.
Vyhlazujeme pasivní schopnost sloupového vládce, aby u něj nedocházelo na různých úrovních k výrazným skokům v síle, a při té příležitosti mu přidáváme na každé úrovni drobné posílení pro zatloukání nepřátel do země. Když se to sečte s prodloužením doby, kdy má k dispozici své posílení, snad tím konečně vzniknou pro svalnatého Trundla ideální podmínky pro to, aby vycházel ze šarvátek vítězně.
Auře z R se zvýšilo celkové poškození.
Ptačí Udyr pořád podává slabší výkony než ten kočičí, takže zatápíme pod kotlem u plošného poškození z Postoje fénixe, abychom tak zvýraznili rozdíly mezi oběma herními styly (fénixovo likvidování vln proti tygrovým duelům) a pobídli hráče pořádně roztáhnout křídla.
Obliba Oblačného pláště začala omezovat celkovou pestrost výběru run, především mezi džunglery. Proto snižujeme jeho celkovou sílu, obzvlášť s ohledem na jeho synergii s kouzlem Udeřit.
Druhé kolo turnaje Clash k MS je tu a s ním i rozpis pro 16 týmů a speciální odměny! Zapojte se do bojů o pohár v největším turnaji Clash všech dob.
V této aktualizaci budou vydány následující skiny. Hlavní obrázky v plném rozlišení najdete v aplikaci League Displays!
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: