A-a-a jsme zase zpátky! Nový rok, nová sezóna a s nimi staří dobří my s posledním kolem úprav, než se znovu naplno rozjede hodnocený režim. Připomínáme, že první várku změn jsme provedli ještě před svátky v aktualizaci 10.25b, takže tato už není tak veliká.
Kromě šampionů a předmětů se zaměřujeme na srozumitelnost léčení útoky (hledejte žlutý mečík!), zvyšujeme napínavost zpřístupňování velmistrovské a vyzyvatelské úrovně a přejeme vám vše nejlepší při hladkém průchodu rozřazovacími zápasy.
Tento portál vás zavede k posledním poznámkám k aktualizaci pro TFT před zahájením Festivalu zvířat!
W má delší přebíjecí dobu.
Fiddlesticksovy žně jsou v nové džungli až příliš bohaté.
Mega Gnarovo Q způsobuje vyšší základní poškození a zpomalení. Mini Gnarovo E poskytuje delší bonus k rychlosti útoků. Mega Gnarovo E má delší dosah.
Poskytujeme Gnarovi lepší přístup k jeho cílům a zvyšujeme sílu jeho Mega podoby, aby měla i jiné využití, než jen přiskočit k nepříteli a seslat ultimátku.
Síla štítu z E je na pozdějších stupních vyšší.
Karma po předsezónních změnách trochu zeslábla, takže zvyšujeme její odolnost.
Q má na pozdějších stupních delší přebíjecí dobu.
Mistr Yi je na průměrné úrovni žebříčku až příliš silný, takže omezujeme jeho přístup k nezranitelnosti během týmových bojů.
Základní regenerace zdraví se snížila. Zvýšení útočného poškození z posíleného W je méně výrazné.
Provedli jsme u Pantheona jednoduchou úpravu, protože byl celkově příliš silný.
Hodnoty zvyšování základní regenerace zdraví a útočného poškození se zvýšily.
Pro všechny hráče s výjimkou těch nejzdatnějších je Qiyana příliš slabá. Zvyšujeme jí tedy celkovou sílu, kterou využije v případech, kdy není schopná vytěžit z toulek po mapě.
Cena Q se nyní odvíjí od stupně schopnosti.
Ryze se ve všech svých rolích potýká s problémy, tak mu vracíme část jeho many.
E má kratší přebíjecí dobu a nižší cenu.
Xayah rozhodně nemá na pírkách ustláno. A jelikož už pro ni není Lovec esence ve srovnání s mytickými předměty tak lákavou první volbou, umožňujeme jí, aby se dostávala ke své hlavní schopnosti rychleji a dříve i bez jeho pomoci.
Zvyšování základního útočného poškození je méně výrazné. Pasivní schopnosti se zvýšil bonus k šanci na kritický zásah, převodní poměr přebytečné šance na kritický zásah do útočného poškození je slabší.
Dáváme oběma bratrům výraznější nárůst síly, kterého dosáhnou po zakoupení dvou předmětů. Získají tak onu 100% šanci na kritický zásah, na kterou byli zvyklí před přepracováním předmětů. Abychom vyvážili nárůst poškození v úvodní části hry, snižujeme jejich celkové způsobované poškození. A připomínáme, že jsme v aktualizaci 10.25 změnili způsob, jímž Guinsoova zuřivá čepel interaguje s Yasuovým a Yoneho pasivním Záměrem, což má také vliv na celkovou sílu jejich kritických zásahů. Převod přebytečné šance na kritický zásah do bonusového útočného poškození vysvětlujeme v popisku, aby bylo vše srozumitelnější.
Zvyšování základního útočného poškození je méně výrazné. Pasivní schopnosti se zvýšil bonus k šanci na kritický zásah, převodní poměr přebytečné šance na kritický zásah do útočného poškození je slabší.
Bratři drží vždy pohromadě; podrobnosti najdete u Yasua.
V průběhu let jsme zjednodušili základní atributy některých šampionů a nyní jsme provedli zaokrouhlení hodnot u zbývajících 99 postav.
Posílení, která dostala Slza v aktualizaci 10.24, šampionům závisejícím na tomto předmětu ve všech směrech pomohla, ale stále hledáme způsoby, jak tuto řadu předmětů hráčům zpříjemnit.
Boty jasnosti byly během předsezóny slabší než ostatní obuv. Trochu je tedy posilujeme.
Manamune a Muramana začaly výrazně ovlivňovat výběr výbavy mezi střelci. Její hodnota ve vztahu k relativní ceně z ní činila téměř pokaždé optimální druhý předmět a občas dokonce ohrožovala i mytické předměty jakožto první zakoupený kus vybavení. Upravujeme proto cenu Manamune tak, aby se rozšířil prostor pro rozhodování při pořizování legendárních předmětů s útočným poškozením.
Pokračování změn z předchozí sekce! V aktualizaci 10.25 jsme omezili efekt Muramany, aby se spouštěl pouze kouzly, která způsobují fyzické poškození. Cílem bylo udržet tento předmět dál od mágů se silou schopností. Jenže Ezreal a Corki to nesli velmi špatně. Věříme, že v kombinaci s dalšími změnami, které jsme provedli ve verzi 11.1 u Andělské náruče, můžeme toto omezení zrušit a snížit sílu pasivního efektu Šok, který mágy tolik lákal.
Doufali jsme, že větší a dražší Hurikán osloví více střelců jako čtvrtý nebo pátý předmět. Jenže to tak docela nevyšlo a šampioni, kteří jej chtějí jako druhý předmět, trpí kvůli vysoké ceně jejich základní výbavy v podobě mytického předmětu + Hurikánu + Ostří. Upravujeme tedy vyvážení Hurikánu tak, aby působil lépe jako druhý zakoupený předmět.
Shurelya se dočkala nižší obliby než ostatní mytické předměty se srovnatelnou cenou (Rozkaz, Medailónek, Obnovovač). A jelikož si její konkurenti vedou lépe, podáváme jí pomocnou ruku, aby se s nimi mohla měřit.
Vyslyšeli jsme připomínky hráčů, že jsme do nových předmětů zakomponovali příliš mnoho nárazového poškození, a to především do těch mytických. Speciálně u nich tedy řadíme zpátečku, protože opravdu byly místem, kde přibylo hodně systémového poškození. Snažíme se ovšem ponechat jejich celkovou sílu na současné úrovni, takže měníme okamžité nárazové poškození na zvýšení atributů.
Všimli jsme si, že zdroje systémového léčení jsou poněkud silnější, než je záhodno. Zatáhli jsme tedy za páku systémové obrany proti léčení.
V poznámkách k aktualizaci 10.23 jsme nesprávně uvedli, že léčení útoky nyní funguje u zásahových efektů způsobujících fyzické poškození. Abychom to uvedli na pravou míru: Co se týče zvýšeného poškození u útoků, aplikuje se léčení útoky na všechny efekty označené jako zásahové (v popisku jsou zvýrazněné žlutým mečem). V současné době se tento typ efektu nachází jen u předmětů, a ne v sadách šampionů.
Pokračujeme v ladění obchodu a herního chatu. Nedokážeme přestat. A ani nechceme.
Hodnocený režim je zpět! V níže uvedeném seznamu vyhledejte svůj region, ať nemarníte čas a můžete do Žlebu vtrhnout mezi prvními.
Abychom učinili závod o prvního velmistra či vyzyvatele zajímavějším, změnili jsme proces zpřístupnění. Velmistrovská a vyzyvatelská úroveň jsou i nadále vyhrazené pro pár set nejlepších účtů na daném serveru, ale hráči navíc musejí mít alespoň 200 LB v mistrovské, aby postoupili na velmistrovskou, a přinejmenším 500 LB ve velmistrovské, aby se probojovali mezi vyzyvatele. Velmistrovská a mistrovská úroveň už nebudou na začátku sezóny zamčené, takže závod o to, kdo se do nich probojuje jako první, začíná hned se spuštěním sezóny!
V této aktualizaci budou vydány následující skiny.
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: