Poznámky k aktualizaci 11.12

Autořishio shoujo, mom cat
  • Zkopírováno do schránky

Tentokrát tu pro vás máme celkem malou aktualizaci, která se zaměřuje na ladění šampionů (ve verzi 11.13 nás pak čekají výrazné úpravy v oblasti systémů). Připravte se tedy na mírné vylepšení Aphelia a některých jeho méně oblíbených kombinací zbraní a na oslabení pár hříšníků, kteří příliš vystrkují růžky na profi úrovni (Renekton, Kai'Sa). A pak už se můžeme plně soustředit na plně milovaného, plně důvěryhodného a plně fialového doktora. Opět se bude moci vrhnout do boje plný života, ovšem nevíme jistě, jestli se to samé dá očekávat i od jeho pacientů.

Pokud vás Mundo nedostane, uvidíme se zase příště!

Projděte tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT, kde Choncc právě rozjíždí velkolepou párty u bazénu!
Tricia „mom cat“ Tan Hanna „shio shoujo“ Woo

Dodatečné úpravy

12. června 2021 – Posílení pro Dr. Munda v džungli

Dr. Mundo

MAXIMÁLNÍ POŠKOZENÍ PŘÍŠERÁM Z Q – INFIKOVANÁ PILKA 150/225/300/375/450 300/350/400/450/500
POUŽITÍ W – SRDEČNÍ ŠOK PROTI PŘÍŠERÁM 50 % šedého zdraví 100 % šedého zdraví

Hlavní body aktualizace

Bazénový Braum a Bazénový Sett budou k dispozici od 10. června 2021.

Šampioni

aktualizováno

Dr. Mundo

Šílenec ze Zaunu

„Vylečte“ všechny pacienty s aktualizovaným Dr. Mundem a jděte s ním, kam vy chtít!
V průběhu aktualizací 11.12 a 11.13 budou v prodeji archivní skiny Dr. Munda.

Aphelios

Základní hodnoty odolnosti vůči magii a zvyšování útočného poškození se zvýšily. Severu se snížil maximální počet útoků, zásahové poškození se zvýšilo, léčení ze základních útoků je nižší a léčení ze schopností vyšší. Crescendu pokleslo poškození z mini čakramů a zvýšilo se poškození z hlídky.

Apheliův seznam změn se hemží všemožnými čísly, takže se je pokusíme přeložit do lidské řeči. Tak především: ano, celkově jsme Aphelia posílili! Jeho poměr výher a přítomnost v profi zápasech nepříjemně klesly a pomocná ruka, která by ho postavila zpátky na nohy, by mu neuškodila. Posílili jsme proto jeho základní atributy a kombinace zbraní, které upadly v nemilost, a naopak jsme snížili sílu u mixů patřících mezi jasné favority. Díky zvýšení odměny za použití Inferna a Severa jakožto sekundárních zbraní by měl být celkově vyváženější a schopný likvidovat nepřátele bez ohledu na svůj aktuální arzenál.

Základní atributy

ODOLNOST VŮČI MAGII 26 30
ZVYŠOVÁNÍ ÚTOČNÉHO POŠKOZENÍ 2,4 3

Q – Severum, srpovitá pistole

MAXIMÁLNÍ POČET ÚTOKŮ 6 (+ 1 za každých 33 % bonusové rychlosti útoků) 6 (+ 1 za každých 50 % bonusové rychlosti útoků)
POŠKOZENÍ PŘI ZÁSAHU 10–30 (+ 21–30 % bonusového útočného poškození) (na úrovních 1/3/5/7/11/13) 10–40 (+ 20–35 % bonusového útočného poškození) (na úrovních 1/3/5/7/11/13)
LÉČENÍ ZE ZÁKLADNÍCH ÚTOKŮ 3–20 % (na úrovních 1–18) 3–10 % (na úrovních 1–18)
LÉČENÍ ZE SCHOPNOSTÍ 3–20 % (na úrovních 1–18) 9–30 % (na úrovních 1–18)

Q – Crescendum, čakram

POŠKOZENÍ Z MINI ČAKRAMŮ 24–164 % útočného poškození (zvyšuje se nelineárně za 1–20 mini čakramů) 15–138,5 % útočného poškození (zvyšuje se nelineárně za 1–20 mini čakramů)
POŠKOZENÍ HLÍDKOU 25–85 (+ 35–50 % bonusového útočného poškození) 31–100 (+ 40–60 % bonusového útočného poškození)

Draven

Bonusové poškození z Q se zvýšilo.

Jelikož má Draven v úvodu zápasu méně útočného poškození ze základního vybavení než v minulých sezónách, nemohl dravenovat tak, jak je zvyklý. Trochu jsme mu tedy přibrousili sekery, aby nezklamal své milující fanoušky.

Q – Roztočená sekera

BONUSOVÉ POŠKOZENÍ 35/40/45/50/55 (+ 65/75/85/95/105 % bonusového útočného poškození) 40/45/50/55/60 (+ 70/80/90/100/110 % bonusového útočného poškození)

Gnar

Základní útočné poškození se snížilo.

Drobounké pravěké monstrum stále podléhá záchvatům vzteku a jeho schopnost ohrožovat a napadat soupeře se nezřídka vymyká kontrole. Snižujeme tedy jeho úvodní sílu v lajně, aby měli jeho protivníci lepší šanci chytit dech (a s ním třeba i Gnarův bumerang).

Základní atributy

ÚTOČNÉ POŠKOZENÍ 59 57

Hecarim

Základní hodnota brnění se zvýšila. Q se zvýšila závislost poškození.

Nemluvili jsme do větru – v minulé aktualizaci potřeboval Hecarim pomoc a potřebuje ji i teď. Zvýrazňujeme proto posílení jeho Q a rušíme část oslabení, které jsme mu nadělili v aktualizaci 11.9. Proběhni se po pastvě, koníku.

Základní atributy

BRNĚNÍ 32 35

Q – Běsnění

ZÁVISLOST POŠKOZENÍ 75 % bonusového útočného poškození 85 % bonusového útočného poškození

Illaoi

Zvyšování základní many je výraznější.

Jelikož má Illaoi k dispozici méně many než ostatní bojovníci, v pozdějších fázích zápasu se často potýká s jejím nedostatkem. Ocitá se tak v nezáviděníhodné situaci, kdy musí pečlivě vážit, zda má manu využít k rychlejšímu tlaku, nebo k boji proti soupeřům. Abychom jí to rozhodování ulehčili, zvyšujeme jí postupný nárůst zdrojů.

Základní atributy

ZVYŠOVÁNÍ MANY 40 50

Jarvan IV.

W má kratší přebíjecí dobu.

Jarvanovi v bojích rychle dochází dech, takže jsme se rozhodli zvýšit jeho motivaci k tomu, aby z bitev neodcházel a naopak dál chránil věrné.

W – Zlatý štít

PŘEBÍJECÍ DOBA 12 sekund 9 sekund

Kai'Sa

Q má na úvodních stupních delší přebíjecí dobu.

Tato neohrožená lovkyně si udělala z profi zápasů svou kořist. Snažíme se proto snížit její úvodní sílu, a to omezením její schopnosti kontrolovat vlny poskoků. Soupeři by navíc měli mít víc možností ji ztrestat za neuvážené kroky, když zrovna nemá svoje Q k dispozici.

Q – Ikacijský déšť

PŘEBÍJECÍ DOBA 8 / 7,5 / 7 / 6,5 / 6 sekund 10/9/8/7/6 sekund

Malphite

W způsobuje při zásahu vyšší poškození.

Zatímco kdysi se Malphite na bojišti tyčil jako žulový útes, teď připomíná spíš jen pískovec. A po oslabení Ostnaté vesty z aktualizace 11.11 možná ani ten ne. Abychom nějak posílili jeho schopnost výměny úderů v lajně, dáváme jim víc hromové síly. Je přece Úlomek monolitu, ne nějaký kamínek, se kterým si nepřátelé hází žabky na rybníce!

W – Hromový úder

POŠKOZENÍ PŘI ZÁSAHU 10/20/30/40/50 (+ 10 % brnění) 15/25/35/45/55 (+ 15 % brnění)

Rammus

W se zvýšil základní bonus k brnění. R má kratší přebíjecí dobu.

Každý ví, že Rammus a Ostnatá vesta jsou nejlepší kámoši, takže by nikoho nemělo překvapit, že je po oslabení Vesty z aktualizace 11.11 jako na jehlách. Abychom Pancéřovce nějak uklidnili, zvyšujeme jeho hodnotu brnění a umožňujeme mu dopadat z výšky na zem častěji, aby si mohl opět dopřát vítězné kolečko po Žlebu.

W – Obranné klubko

ZÁKLADNÍ BONUS K BRNĚNÍ 30 40

R – Vzletný dopad

PŘEBÍJECÍ DOBA 130/110/90 sekund 110/95/80 sekund

Nasus

Pasivní schopnosti se snížilo léčení útoky.

Poté, co jsme v aktualizaci 11.11 posílili Božský rozpolcovač, ukázalo se, že Nasus umí nejen štěkat, ale také pořádně kousat, a to především na průměrné herní úrovni, kde vydrží farmit v lajně tak dlouho, dokud se ovce nevrátí večer z pastvy. Vzhledem ke snadnějšímu přístupu k poskokům mu proto snižujeme účinnost jeho léčení útoky.

Pasivní schopnost – Požírač duší

LÉČENÍ ÚTOKY 12/18/24 % (na úrovních 1/7/13) 10/16/22 % (na úrovních 1/7/13)

Renekton

Q se snížilo léčení při použití na jiné jednotky než šampiony.

Tenhle hladový krokouš se v profi úrovni pěkně zahnízdil. Díky léčení a likvidaci vln, které nijak nezávisí na dostupnosti zdrojů, se dokázal po hlavě vrhnout do lajny a eliminovat silné stránky takřka libovolného soupeře a následně si s ním vynutit boj jednoduchým „naklikávacím“ omezujícím efektem. Omezení účinnosti léčení by ho mělo náležitě umravnit.

Q – Odstranit slabé

LÉČENÍ PŘI POUŽITÍ NA JINÉ JEDNOTKY NEŽ ŠAMPIONY 3/4/5/6/7 (+ 4 % bonusového útočného poškození) 2/3/4/5/6 (+ 3 % bonusového útočného poškození)
POSÍLENÉ LÉČENÍ PŘI POUŽITÍ NA JINÉ JEDNOTKY NEŽ ŠAMPIONY 9/12/15/18/21 (+ 12 % bonusového útočného poškození) 6/9/12/15/18 (+ 9 % bonusového útočného poškození)

Talon

W se snížilo úvodní poškození, poškození při cestě zpět je naopak vyšší.

S oslabeními z aktualizace 11.10 se Talon vypořádal velice dobře – na elitní úrovni je už skoro stejně silný jako dříve. Přicházíme proto s dalším kolem úprav – tentokrát snižujeme poškození z úvodní fáze jeho W a mírně utahujeme kohoutek jeho celkovému postupnému zesilování. Abychom to nějak vyvážili, posilujeme trochu druhou polovinu Hrábnutí, kterému lze snadněji uhnout.

W – Hrábnutí

ÚVODNÍ POŠKOZENÍ 45/60/75/90/105 (+ 55 % bonusového útočného poškození) 40/50/60/70/80 (+ 40 % bonusového útočného poškození)
POŠKOZENÍ PŘI NÁVRATU 45/70/95/120/145 (+ 70 % bonusového útočného poškození) 50/80/110/140/170 (+ 80 % bonusového útočného poškození)

Udyr

Výseč z R způsobuje nižší poškození.

Fénixový tank Udyr řádí v profi úrovni jako ohnivá ruka. Snižujeme proto poškození, které dokáže způsobovat s vybavením pro tanky, a na oplátku mu dáváme bonus pro ty chvíle, kdy se rozhodne dát na odiv svou sílu schopností.

R – Postoj fénixe

POŠKOZENÍ VE VÝSEČI 60/110/160/210/260/310 (+ 70 % síly schopností) 50/95/140/185/230/275 (+ 80 % síly schopností)

Varus

Maximální bonusové poškození z W se snížilo.

Posílení Varusova W z aktualizace 11.4 dalo ohromnou páru jeho sadě vybavení zaměřené na vražednost, takže jsme se rozhodli zatáhnout za protivražednostní brzdu.

W – Morový toulec

MAXIMÁLNÍ BONUSOVÉ POŠKOZENÍ DLE CHYBĚJÍCÍHO ZDRAVÍ CÍLE 10,8 / 14,4 / 18 / 21,6 / 25,2 % 9/12/15/18/21 %

Wukong

Základní zvyšování útočného poškození je méně výrazné. Q se snížila závislost poškození.

Wukong si vedl dobře už před aktualizací 11.11, ve které jsme posílili Božský rozpolcovač a Černou sekeru. Věděli jsme, že tímto posílením jeho základních předmětů ho můžeme dostat přes čáru, ovšem netušili jsme, jak moc. Teď, když to víme, můžeme odstranit přebytečnou sílu, kterou tím získal.

Základní atributy

ZVYŠOVÁNÍ ÚTOČNÉHO POŠKOZENÍ 4 3,5

Q – Drtivá rána

ZÁVISLOST POŠKOZENÍ 50 % bonusového útočného poškození 45 % bonusového útočného poškození

Ziggs

Q způsobuje na pozdějších stupních vyšší základní poškození. Projektil z R putuje vyšší rychlostí.

Ziggs se poslední dobou příliš neukazoval, takže mu posíláme bombu dárek v podobě posílení pro jeho Q, aby se ve střední fázi hry dočkal výraznějšího nárůstu síly. A především citelně urychlujeme projektil z jeho ultimátky. Při seslání na delší vzdálenost by tak měla být tato schopnost spolehlivější a její mocný plošný efekt by měl zasáhnout do týmových bojů častěji.

Q – Skákavá bomba

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 85/130/175/220/265 85/135/185/235/285

R – Megapekelná bomba

RYCHLOST PROJEKTILU 1550 2250 (minimální doba letu 1,2 sekundy)

Opravy chyb / funkční vylepšení

  • Přebarvili jsme vizuální efekty schopností Tradiční Karmy.
  • Robotickému Alfa Skarnerovi se opět přehrává dabing při zakoupení Pěstnice ledového plamene.
  • Opravili jsme popisky Dozorcova brnění a Randuinova znamení, aby správně počítaly poškození zablokované svým pasivním efektem Jako kámen.
  • Černá sekera se nyní správně zobrazuje v herním obchodě na záložce Pohyb.
  • Gragasovo W – Opilý hněv nyní správně aktivuje Prsten manového proudu a Slzu bohyně.
  • Poppyino W – Nezdolný postoj nyní funguje správně proti pasivnímu efektu Zastavující sek z Krokolamu.
  • Trundlova pasivní schopnost – Hold králi se už neaktivuje, pokud se nachází poblíž barona Nashora pár sekund po jeho zrození.
  • Mrtvým spojencům se už nemohou nasčítávat stupně efektu Zničit společně s jiným hráčem proti téže věži.

Připravované skiny a chroma skiny

V této aktualizaci budou vydány následující skiny:


V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny:



  • Zkopírováno do schránky