Tentokrát tu pro vás máme celkem malou aktualizaci, která se zaměřuje na ladění šampionů (ve verzi 11.13 nás pak čekají výrazné úpravy v oblasti systémů). Připravte se tedy na mírné vylepšení Aphelia a některých jeho méně oblíbených kombinací zbraní a na oslabení pár hříšníků, kteří příliš vystrkují růžky na profi úrovni (Renekton, Kai'Sa). A pak už se můžeme plně soustředit na plně milovaného, plně důvěryhodného a plně fialového doktora. Opět se bude moci vrhnout do boje plný života, ovšem nevíme jistě, jestli se to samé dá očekávat i od jeho pacientů.
Pokud vás Mundo nedostane, uvidíme se zase příště!
Projděte tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT, kde Choncc právě rozjíždí velkolepou párty u bazénu!
Šílenec ze Zaunu
„Vylečte“ všechny pacienty s aktualizovaným Dr. Mundem a jděte s ním, kam vy chtít!
V průběhu aktualizací 11.12 a 11.13 budou v prodeji archivní skiny Dr. Munda.
Základní hodnoty odolnosti vůči magii a zvyšování útočného poškození se zvýšily. Severu se snížil maximální počet útoků, zásahové poškození se zvýšilo, léčení ze základních útoků je nižší a léčení ze schopností vyšší. Crescendu pokleslo poškození z mini čakramů a zvýšilo se poškození z hlídky.
Apheliův seznam změn se hemží všemožnými čísly, takže se je pokusíme přeložit do lidské řeči. Tak především: ano, celkově jsme Aphelia posílili! Jeho poměr výher a přítomnost v profi zápasech nepříjemně klesly a pomocná ruka, která by ho postavila zpátky na nohy, by mu neuškodila. Posílili jsme proto jeho základní atributy a kombinace zbraní, které upadly v nemilost, a naopak jsme snížili sílu u mixů patřících mezi jasné favority. Díky zvýšení odměny za použití Inferna a Severa jakožto sekundárních zbraní by měl být celkově vyváženější a schopný likvidovat nepřátele bez ohledu na svůj aktuální arzenál.
Bonusové poškození z Q se zvýšilo.
Jelikož má Draven v úvodu zápasu méně útočného poškození ze základního vybavení než v minulých sezónách, nemohl dravenovat tak, jak je zvyklý. Trochu jsme mu tedy přibrousili sekery, aby nezklamal své milující fanoušky.
Základní útočné poškození se snížilo.
Drobounké pravěké monstrum stále podléhá záchvatům vzteku a jeho schopnost ohrožovat a napadat soupeře se nezřídka vymyká kontrole. Snižujeme tedy jeho úvodní sílu v lajně, aby měli jeho protivníci lepší šanci chytit dech (a s ním třeba i Gnarův bumerang).
Základní hodnota brnění se zvýšila. Q se zvýšila závislost poškození.
Nemluvili jsme do větru – v minulé aktualizaci potřeboval Hecarim pomoc a potřebuje ji i teď. Zvýrazňujeme proto posílení jeho Q a rušíme část oslabení, které jsme mu nadělili v aktualizaci 11.9. Proběhni se po pastvě, koníku.
Zvyšování základní many je výraznější.
Jelikož má Illaoi k dispozici méně many než ostatní bojovníci, v pozdějších fázích zápasu se často potýká s jejím nedostatkem. Ocitá se tak v nezáviděníhodné situaci, kdy musí pečlivě vážit, zda má manu využít k rychlejšímu tlaku, nebo k boji proti soupeřům. Abychom jí to rozhodování ulehčili, zvyšujeme jí postupný nárůst zdrojů.
W má kratší přebíjecí dobu.
Jarvanovi v bojích rychle dochází dech, takže jsme se rozhodli zvýšit jeho motivaci k tomu, aby z bitev neodcházel a naopak dál chránil věrné.
Q má na úvodních stupních delší přebíjecí dobu.
Tato neohrožená lovkyně si udělala z profi zápasů svou kořist. Snažíme se proto snížit její úvodní sílu, a to omezením její schopnosti kontrolovat vlny poskoků. Soupeři by navíc měli mít víc možností ji ztrestat za neuvážené kroky, když zrovna nemá svoje Q k dispozici.
W způsobuje při zásahu vyšší poškození.
Zatímco kdysi se Malphite na bojišti tyčil jako žulový útes, teď připomíná spíš jen pískovec. A po oslabení Ostnaté vesty z aktualizace 11.11 možná ani ten ne. Abychom nějak posílili jeho schopnost výměny úderů v lajně, dáváme jim víc hromové síly. Je přece Úlomek monolitu, ne nějaký kamínek, se kterým si nepřátelé hází žabky na rybníce!
W se zvýšil základní bonus k brnění. R má kratší přebíjecí dobu.
Každý ví, že Rammus a Ostnatá vesta jsou nejlepší kámoši, takže by nikoho nemělo překvapit, že je po oslabení Vesty z aktualizace 11.11 jako na jehlách. Abychom Pancéřovce nějak uklidnili, zvyšujeme jeho hodnotu brnění a umožňujeme mu dopadat z výšky na zem častěji, aby si mohl opět dopřát vítězné kolečko po Žlebu.
Pasivní schopnosti se snížilo léčení útoky.
Poté, co jsme v aktualizaci 11.11 posílili Božský rozpolcovač, ukázalo se, že Nasus umí nejen štěkat, ale také pořádně kousat, a to především na průměrné herní úrovni, kde vydrží farmit v lajně tak dlouho, dokud se ovce nevrátí večer z pastvy. Vzhledem ke snadnějšímu přístupu k poskokům mu proto snižujeme účinnost jeho léčení útoky.
Q se snížilo léčení při použití na jiné jednotky než šampiony.
Tenhle hladový krokouš se v profi úrovni pěkně zahnízdil. Díky léčení a likvidaci vln, které nijak nezávisí na dostupnosti zdrojů, se dokázal po hlavě vrhnout do lajny a eliminovat silné stránky takřka libovolného soupeře a následně si s ním vynutit boj jednoduchým „naklikávacím“ omezujícím efektem. Omezení účinnosti léčení by ho mělo náležitě umravnit.
W se snížilo úvodní poškození, poškození při cestě zpět je naopak vyšší.
S oslabeními z aktualizace 11.10 se Talon vypořádal velice dobře – na elitní úrovni je už skoro stejně silný jako dříve. Přicházíme proto s dalším kolem úprav – tentokrát snižujeme poškození z úvodní fáze jeho W a mírně utahujeme kohoutek jeho celkovému postupnému zesilování. Abychom to nějak vyvážili, posilujeme trochu druhou polovinu Hrábnutí, kterému lze snadněji uhnout.
Výseč z R způsobuje nižší poškození.
Fénixový tank Udyr řádí v profi úrovni jako ohnivá ruka. Snižujeme proto poškození, které dokáže způsobovat s vybavením pro tanky, a na oplátku mu dáváme bonus pro ty chvíle, kdy se rozhodne dát na odiv svou sílu schopností.
Maximální bonusové poškození z W se snížilo.
Posílení Varusova W z aktualizace 11.4 dalo ohromnou páru jeho sadě vybavení zaměřené na vražednost, takže jsme se rozhodli zatáhnout za protivražednostní brzdu.
Základní zvyšování útočného poškození je méně výrazné. Q se snížila závislost poškození.
Wukong si vedl dobře už před aktualizací 11.11, ve které jsme posílili Božský rozpolcovač a Černou sekeru. Věděli jsme, že tímto posílením jeho základních předmětů ho můžeme dostat přes čáru, ovšem netušili jsme, jak moc. Teď, když to víme, můžeme odstranit přebytečnou sílu, kterou tím získal.
Q způsobuje na pozdějších stupních vyšší základní poškození. Projektil z R putuje vyšší rychlostí.
Ziggs se poslední dobou příliš neukazoval, takže mu posílámebombudárek v podobě posílení pro jeho Q, aby se ve střední fázi hry dočkal výraznějšího nárůstu síly. A především citelně urychlujeme projektil z jeho ultimátky. Při seslání na delší vzdálenost by tak měla být tato schopnost spolehlivější a její mocný plošný efekt by měl zasáhnout do týmových bojů častěji.
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: