Vzhůru do sedel, Strážci, vítejte u aktualizace 11.15!
Tentokrát nečekejte žádnou divočinu – na pár místech pokračujeme v omezování úvodního léčení a přidáváme šampionům několik posílení, která jsou jen trochu pikantní, ale zato nesmírně zábavná (Blitz! Kennen! Xayah!). Dále jsme si pro vás nachystali balanční změny a úpravy pro Ultimátní knihu kouzel, mezi nimiž nechybí přidání ultimátky jistého skaliska.
K tomu si připočtěte Strážce s neodolatelným úsměvem a nový skin pro strážce s malým „s“, ale velkou lucernou, a jsme vlastně na konci!
Uvidíme se zase příště.
Projděte tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT, kam právě dorazil Úsvit hrdinů – průběžná aktualizace plná Strážců!
Strážce Graves, Strážce Pyke, Strážce Rengar, Padlá Miss Fortune a Kyberpopový Akshan budou k dispozici od 22. července 2021. Okovů zbavený Thresh se v obchodě objeví 29. července 2021 jako exkluzivní položka dostupná pouze za žetony, možnost přímého zakoupení se zpřístupní po jeho návratu v aktualizaci 11.20.
Vyslyšeli jsme vaše připomínky ohledně pomalého postupu v příběhu Vzestup Strážců, vyprávěného v prostředí herního klienta. Počínaje příští kapitolou Vzestupu Strážců proto do hry přidáme novou, donekonečna se opakující misi, která uděluje dodatečné body Strážců za samotnou účast v zápasech. A to včetně základního TFT.
Poznámka: Jelikož festival už probíhá, je tato mise skrytá, urychlení pokroku by se však mělo projevit okamžitě.
Q se snížila závislost poškození.
Malá pyromanka a její méďa se rozhodli, že se stanou vládci žebříčku mezi zkušenými hráči! Annie si vede velmi dobře proti soupeřům s krátkým dosahem, a jelikož na ty také většinou naráží, rozhodli jsme se snížit její úvodní nárazové poškození a schopnost napadat protivníka v lajně.
Q má delší přebíjecí dobu.
Aurelion Sol v elitní části žebříčku tak dlouho testoval, co mu ještě projde, až se dostal přes čáru. Mírně ho tedy zpomalujeme v rozletu.
Základní hodnota brnění a poškození z Q se zvýšily.
V úvodní a střední fázi zápasu není Blitz ani zdaleka tak nebezpečný, jak by měl být. Vzhledem k velikosti jeho pěsti by přitom měly být jeho rány citelnější. A když už jsme ho dávali do servisu, nechali jsme mu navíc vyztužit pancíř.
Q má na pozdějších stupních vyšší závislost poškození.
Šerifka z Piltoveru potřebovala trochu popostrčit, aby dokázala naskočit na aktuální střeleckou metu. Celkem se jí daří, když si primárně vylepšuje Q, tak ji k tomu dáváme větší motivaci posílením závislosti této schopnosti.
Základní posílené poškození z E se zvýšilo.
Cassiopeia se kdysi vyžívala v šikanování soupeřů v lajně, ale v průběhu let se její herní systém změnil na trpělivé farmení v úvodní části hry do doby, než dostatečně zesílí a může konečně rozsévat pořádné poškození. Prostřednictvím této změny jí chceme umožnit vytěžit víc z výhody, pokud během počáteční hry v lajně zasáhne soupeře svým Q.
E se na úvodních stupních snížil bonus k rychlosti útoků.
Díky síle svých atributů a obřích nůžek není pro Gwen žádný problém prosekat si cestu i skrz ty nejdrsnější soupeře. Rozhodli jsme se tedy zdůraznit jednu z jejích slabých stránek a snížili jsme rychlost jejích šmikanců v úvodu zápasu.
W se snížila závislost poškození, snižování poškození je na pozdějších stupních méně výrazné.
Poté, co si Irelia uzurpovala velkou část poznámek k aktualizaci 11.14, skončila trochu silnější, než by bylo záhodno, její další balancování je teď ale mnohem snadnější než dříve. Uvidíme, jak si povede dlouhodobě, a prozatím jí jen omezujeme sílu W.
Základní odolnost vůči magii se snížila.
Ve středové lajně představuje Kayle bezpečnou volbu, kteráustojíuvznáší střet s libovolným protivníkem tak dlouho, dokud sama dostatečně nezesílí. Snižujeme jí tedy odolnost vůči magii, aby měli nepřátelé víc příležitostí, jak jí přistřihnout křídla v úvodní části zápasu.
Q způsobuje vyšší poškození.
Kam se Kennen vrtne, tam mu něco hází klacky pod nohy, a tak se poslední dobou Žlebu vyhýbal. Posilujeme tedy jeho hlavní schopnost, aby působila spíš jako úder bouře, a ne jako komáří bodnutí.
W se zkrátila přebíjecí doba, množství ukládaného způsobeného poškození po započítání odolností se zvýšilo.
Železný přízrak jen s obtížemi hledá recept na bojovníky, s nimiž se střetává v horní lajně. Zvýšení odolnosti mu pomůže nejen chránit si svou pozici v lajně, ale šikne se mu to i celkově během všech částí zápasu.
Hodnoty základního zdraví a zvyšování zdraví se zvýšily.
Nidalee je známá svou divokostí, poslední dobou však napříč celým žebříčkem nečekaně zkrotla. S vyšší hodnotou zdraví se snad nebude tolik bát pouštět svou vnitřní pumu ze řetězu a hráči by měli mít větší motivaci, proč si ji brát do zápasu.
W má kratší přebíjecí dobu.
Rell dokáže zasypat nepřátele hněvem a omezujícími efekty, a to především, pokud provede v dlouhých týmových bojích celé své kombo, ale přesto je napříč všemi herními úrovněmi příliš slabá. Rušíme proto její oslabení z aktualizace 11.5, aby mohla drtivě dopadnout na nepřátele mimo boj, znovu se vyšvihnout do sedla a celé to zopakovat.
Opravili jsme různé chyby u Rumblova systému horka a provedli drobná funkční vylepšení!
Zbavili jsme Rumblův systém přehřátí několika nepříjemných chyb, které v něm zbyly po změnách provedených v aktualizaci 11.13. Měly by tak zmizet různé abnormality a hráči by měli mít pocit, že mají Tristy opravdu pod kontrolou.
Q má na úvodních stupních kratší přebíjecí dobu, závislosti poškození se zvýšily.
Shyvaně by neuškodilo, kdyby měl její „jednobodový zázrak“ trochu víc síly, takže jsme se rozhodli posílit její Q. To by jí mělo zvýšit rychlost vymetání táborů a zároveň jí to umožní pořádně se zahryznout do soupeřů. Také jsme jí přidali větší závislost na síle schopností, aby se obě její používané varianty co do efektivity vyrovnaly.
Výbuch z Q způsobuje vyšší poškození. Účinnost léčení z W se snížila.
Sylas je všestranný specialista na duely, který je ve všem, co dělá, možná až trochu moc dobrý. V bojích se účinně léčí, často nečekaně zvrátí průběh bitvy ve svůj prospěch a nezřídka zastihne své soupeře zcela nepřipravené. Udržování bojeschopnosti je sice důležitou součástí jeho sady, nepřátelé by však měli mít možnost najít v jeho zbroji sem tam nějakou skulinku. Přesouváme proto část síly z jeho léčení do řetězů, aby nemohl tak výrazně měnit průběh bitvy, ale aby byl přesto náležitě odměňován za úspěšné zásahy méně spolehlivými schopnostmi.
Q stojí na úvodních stupních méně many.
Oslabení many, které jsme Syndře nadělili v aktualizaci 10.13, ji mělo oslabit v profi zápasech, jenže zatímco v tomto směru jsme uspěli jen částečně, výrazně jsme jí ztížili boj v úvodní fázi hry. Jelikož teď už není v profi utkáních tak často k vidění, rušíme dřívější změnu, a pokud s ní budou někdy zase další problémy, pokusíme se najít jiný způsob, jak jí zatnout tipec.
E má delší přebíjecí dobu.
Thresh má nejen spoustu nástrojů, díky kterým dokáže udržet své spojence naživu, ale navíc skvěle umí i postupně oslabovat soupeře a tím je držet dál od svých zranitelných přátel. V poslední době začal dominovat profi scéně, a tak snižujeme dostupnost jeho E.
Q se snížilo základní poškození, bonusové poškození vůči příšerám je vyšší, léčení z poškození způsobeného označeným poskokům se snížilo.
Navzdory své poslední návštěvě v poznámkách k aktualizaci 11.13 je Viego dál nesmírně populární volbou ve všech svých rolích. Znovu si tedy bereme na mušku jeho sílu v lajně a na oplátku mu zvyšujeme poškození způsobované příšerám. Doufáme, že díky tomu bude z dlouhodobého pohledu vyváženější.
Základní regenerace zdraví se snížila.
Wukong si dokáže udržovat v lajně plné zdraví, i když dostane od protivníka nakládačku. Snižujeme tedy jeho léčení, aby byl i nadále silným duelistou, ale aby mu trvalo déle, než se ze svých ran vylíže.
R má kratší přebíjecí dobu.
Xayah za zbytkem svého hejna výrazně zaostává. Přinášíme proto jejím perutím sílu bouře.
Ničitel trupu by mohl být v závěrečné fázi zápasu účinnější. Bude tedy výrazněji zvyšovat odolnost šampionů, kteří dávají přednost samostatnému postupu.
V neděli 8. srpna ve 23:59 vašeho místního času vjedeme do třetího splitu hodnoceného režimu! Probojujte se do čela žebříčku a získejte různé exkluzivní odměny: ikonu vyvolávače s Akshanem, Akshanova gesta a kapsli s Věčnými z 1. série.
V této aktualizaci budou vydány následující skiny:
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: