11.5, jak ten čas letí! Tak jím nemrhejme a pojďme na to.
Nejprve si zahrajme na Mauglího a podívejme se do džungle. Šampioni jako Mistr Yi a Sejuani se krčili v koutku, zatímco jiní v čele s Udyrem a Rammusem řádili po mapě, jako by jim patřila. Těm prvním jsme tedy podali pomocnou ruku a u těch druhých naopak trochu šlápli na brzdu.
Dalšími na řadě jsou předměty! Přidali jsme pár nových pravidel ke Guinsoově zuřivé čepeli a vyjasnili její synergii se Sennou. Také jsme vyřešili Muramaně krizi identity, kterou jí způsoboval Lovec esence, a poskytli jí specializovanější strategickou roli.
Tak si nabruste žihadla, protáhněte sosáky a pilně jako včeličky se pusťte do sklízení medu z nepřátelského nexusu. Uvidíme se u příští aktualizace.
A pokud trpíte melissofobií (chorobným strachem z včel), můžete projít tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT a omrknout dění v bezvčelném prostředí TFT!
Píseční vojáci z W způsobují nižší poškození.
Snižujeme Azirovi úvodní kontrolu lajny, abychom tak lépe vyvážili vývoj jeho síly v průběhu zápasu.
Cena Q je nyní na všech stupních stejná.
Gragas je v horní lajně až příliš nabušený, takže jsme se rozhodli zvýšit cenu jeho soudků.
Základní zvyšování poškození je výraznější.
Jaxovi chyběla pořádná síla. A co je lepší než normální síla? Když se do toho může opřít Trojsíla! Schválně si to teď zkuste.
Q má kratší přebíjecí dobu.
Navzdory posílením z aktualizace 11.3 je podpůrná Karma stále pokleslá na duchu. Prošli jsme si zpětně změny, které jsme u ní provedli v poslední době, a zažeháváme znovu její vnitřní plamen částečným zrušením oslabení z verze 10.16.
W způsobuje na pozdějších stupních vyšší bonusové poškození.
Bylo nebylo, tankové a bojovníci si kdysi pořizovali pouze legendární předměty s brněním, jako jsou Plášť slunečního žáru či Randuinovo znamení. V těch blažených dobách míval Kog'Maw mnohem více příležitostí pro rozežírání obrany. Aby nebyl z nové situace tolik bit, zvyšujeme sílu jeho plivanců, takže když už bude mít tuto schopnost k dispozici, půjde na zteč s plnou silou! *volání polnice*
E způsobuje vyšší základní poškození.
Poslední sada oslabení z aktualizace 11.1 a nedávné změny v džungli Mistru Yi pěkně zavařily. Vracíme jeho úderům více alfa síly a podáváme pomocnou ruku všem jeho sadám vybavení a herním stylům, zvláště těm, které se spoléhají na rychlost útoků.
Pasivní schopnosti se snížil poměr ukládání šedého zdraví, zvyšuje se však v závislosti na vražednosti a v okolí většího počtu nepřátel.
Snižujeme Pykeovo léčení ve středové lajně, aby se mohl vynořit na hladinu podpůrný Pyke a trochu se nadechnout.
Bonusové poškození z W se zvýšilo. R způsobuje na pozdějších stupních vyšší poškození.
Qiyanina síla se do velké míry opírá o přecházení do ostatních lajn v úvodní fázi zápasu. To z ní učinilo oblíbenou šampionku v elitních úrovních, kde hráči dokážou její zálibu v toulání plně využít, aniž by ještě narážela na koordinované bezpečí vídané často v zápasech těch nejvyšších lig. Abychom jí poskytli více příležitostí k dosažení královského úspěchu, zvyšujeme její základní zesilování a přinášíme větší motivaci pro dřívější vylepšování W na maximum. Tak směle do toho!
Zvyšování základního zdraví je méně výrazné.
Rammus bral svůj titul Pancéřovce velmi vážně a na průměrných herních úrovních bylo takřka nemožné jeho zbrojí proniknout. Snižujeme tedy jeho odolnost, aby se musel do bojů koulet přece jen trochu opatrněji.
Základní hodnota brnění se snížila. W1 a W2 mají delší přebíjecí dobu.
Rell ovládla celou profi herní scénu. Činíme ji tedy zranitelnější vůči soustavnému napadání, aby měli soupeři větší šanci dostat se jí na kobylku.
Základní zvyšování poškození je výraznější. Q má na pozdějších stupních vyšší závislost poškození.
Po oslabeních z poslední aktualizace nedokáže Samira držet krok s konkurencí, takže této milovnici adrenalinu zvyšujeme postupné zesilování, ať může v závěru zápasu rozpoutat pořádný masakr.
Druhému zásahu z W se zvýšila závislost poškození.
Sejuani a její divočák jsou v nové džungli až příliš krotcí. Dáváme jim tedy extra odměnu za provedení zásahu oběma částmi W.
Pasivní schopnosti se už nesnižuje poškození za další noty, noty od spojenců způsobují nižší poškození. R má delší přebíjecí dobu.
U Seraphine nám pořád všude vyskakují varovné vykřičníky, takže snižujeme účinnost not od spojenců, její vlastní však budou o něco silnější. Může se tak bez obav ujmout na pódiu sóla, aniž by nás všechny ohlušil sbor jejích fanoušků.
W se snížilo základní poškození a základní poškození proti jednomu cíli, schopnost ale nyní způsobuje vyšší poškození příšerám.
Zatímco Shaco se stal skutečným postrachem spodní lajny, v džungli si z něj všichni jen dělali šašky. Provádíme tedy náležité úpravy, které to dají do pořádku.
Q má kratší přebíjecí dobu.
Pomáháme Králi trollů pořádně se zahryznout do nové sezóny v horní lajně i džungli.
Pasivní schopnosti se snížila závislost poškození za každý stupeň. Bonusové poškození z R se zvýšilo, schopnost působí delší dobu.
Krysák se silou schopností je silný, krysák s útočným poškozením se bojí vystrčit čenich z nory. Je čas na rekalibraci.
Zvyšování základního zdraví je méně výrazné. Auře z R se snížilo celkové poškození.
Díky novým předmětům jako Blesková chemonádrž sviští Udyr džunglí jako namydlený blesk a s dosud nevídanou rychlostí pohybu se vrhá do bojů a zase zpět. Je zkrátka ve formě. Trochu proto snižujeme jeho rychlost vymetání táborů (rušíme posílení z verze 10.21) a ubíráme mu kapku zdraví.
Opravili jsme několik chyb souvisejících s Mejaiem a Posednutím. Pasivní schopnost už neumožňuje uhýbat střelám věží.
Nějakou dobu jsme Viega ladili a nyní jsme u něj provedli několik důležitých oprav, které ve výsledku představují mírné oslabení.
Muramana se silně překrývá s Lovcem esence, a to jak v atributech, tak ve způsobu použití. Chceme od sebe oba předměty víc odlišit, takže měníme způsob aktivace Muramany: bude se víc zaměřovat na posilování schopností, naopak Lovec esence bude schopnostmi posilovat základní útoky.
Přeběh z Krokolamu nepůsobil tak efektivně jako jeho seknutí, takže oba tyto prvky vyvažujeme. Z pohledu celkové síly by měla být tato změna neutrální.
V rukou některých šampionů, jako třeba Senny, byla Guinsoova zuřivá čepel až příliš silná. Na vině byl především fakt, že šance na kritický zásah mohla překročit hodnotu 100 % a že ignoruje modifikátory kritického poškození. Přidali jsme tedy několik pravidel, která by měla řešit tyto okrajové případy a ve výsledku tak u příslušných šampionů zvýšit rozmanitost pořizované výbavy, nemluvě o tom, že teď budeme moci tento předmět lépe ladit s ohledem na další postavy.
A když už mluvíme o Senně, její pasivní schopnost jí teď už nemůže poskytnout více než 100% šanci na kritický zásah a jakákoliv přebytečná hodnota je ve stejném poměru převedena do léčení útoky.
Hadí tesák je mocný předmět, navenek tak ale nepůsobí a hráče trochu mate. Snažíme se tedy zvýšit jeho využitelnost. Představte si Vážné rány pro štíty, ale s extra bonusem!
Zlevňujeme Chřtán, aby se zvýšila jeho atraktivita a dostupnost jakožto obranného předmětu.
Upravujeme Černou sekeru s cílem zvýšit její využitelnost v dlouhých bojích a zároveň zvyšujeme její cenovou efektivitu.
Obchod pokračuje znepokojujícím tempem v asimilování vědomostí a dosáhl už nové úrovně vědomí. (Stále po nás chce, abychom oslabili Ornna.)
V této aktualizaci budou vydány následující skiny.
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: