Poznámky k aktualizaci 11.6

Autořimom cat, shio shoujo
  • Zkopírováno do schránky

Zvonění oznámilo začátek hodiny a příchod aktualizace 11.6!

Ale žádný strach, máme tu pro vás šikovný a spolehlivý tahák, který vám poradí, co a jak. Hlavními body probírané látky budou velké změny u Xin Zhaa a celkové snížení systémového léčení (např. z run a předmětů). Snaha zůstat naživu se sice cení, ale jakmile se někteří šampioni stanou nezničitelnými, je to zkrátka problém.

Jakmile zvednete nos od učebnic, vyrazte do Žlebu, nadělejte z nepřátel fašírku a dejte jim pořádnou lekci. Uvidíme se na příští hodině u příští aktualizace.

A pokud není studium zrovna váš šálek kakaa, můžete projít tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT a mrknout se tak do světa, ve kterém už škola navždy skončila.
Tricia „mom cat“ Tan Hanna „shio shoujo“ Woo

Dodatečné úpravy

18. 3. 2021 – Balanční úpravy u Xin Zhaa a opravy chyb u Liandryho úzkosti a Ovládacího totemu

Ovládací totemy

OPRAVA CHYBY U OPARU NEZNÁMA Opravili jsme chybu, kvůli které totem deaktivovaný Ovládacím totemem zdánlivě i nadále odhaloval okolní opar neznáma.

Liandryho úzkost

OPRAVA CHYBY U BONUSOVÉHO MAGICKÉHO POŠKOZENÍ Opravili jsme chybu, kvůli které se zvýšení bonusového magického poškození z Liandryho úzkosti započítávalo i příšerám a poskokům.

Xin Zhao

Následující změny byly součástí původní aktualizace, z poznámek k aktualizaci 11.6 nám ale nějak vypadly!
PŘEBÍJECÍ DOBA E – TROUFALÝ VÝPAD 12 sekund 11 sekund
RYCHLOST PŘEBĚHU Z E – TROUFALÝ VÝPAD 3000 2500
DOSAH PRO SESLÁNÍ E – TROUFALÝ VÝPAD Vůči vyzvaným cílům je prodloužený na 1100 jednotek.
TRVÁNÍ R – OBLOUKOVÝ KRYT 3 sekundy (možno prodloužit základními útoky a schopnostmi) 5 sekund

Hlavní body aktualizace

Garen z Bitevní akademie, Wukong z Bitevní akademie, Caitlyn z Bitevní akademie, Yone z Bitevní akademie, Leona z Bitevní akademie a Leona z Bitevní akademie (prestižní skin) budou k dispozici od 18. března 2021.

Šampioni

Akali

Základní zdraví se snížilo, zvyšování zdraví je naopak výraznější. Pasivní schopnost už neobnovuje energii. Q se na úvodních stupních zvýšila cena a na pozdějších snížila. Schopnost už nezpůsobuje bonusové poškození. W nyní zvyšuje Akaliinu maximální energii. E se zvýšilo celkové poškození, procento poškození u prvního zásahu se snížilo a u druhého zvýšilo. První přeběh z R nyní způsobuje magické poškození a v závěru zápasu se výrazněji zvyšuje díky závislosti na síle schopností.

Ve většině zápasů si Akali díky své odolnosti dokáže během hry v lajně poradit i s těmi nejnáročnějšími střety. Snižujeme proto její základní životaschopnost v úvodní fázi zápasu, aby neměla úspěch v lajně vždy jistý, a na oplátku jí dáváme čisté posílení do závěrečných duelů, takže když pak půjde po protivníkovi, půjde mu po krku. Kromě toho jí zvyšujeme intuitivnost správy energie, tudíž pokud se rozhodnete si ji poprvé vyzkoušet teprve teď, nebude vás to už stát tolik... energie?

Základní atributy

ZDRAVÍ 575 500
ZVYŠOVÁNÍ ZDRAVÍ 95 105

Pasivní schopnost – Značka zabijáka

odstraněnoOBNOVOVÁNÍ ENERGIE ROZTOČENOU KAMOU Značka zabijáka už neobnovuje 10/15/20 energie.

Q – Úder pěti bodů

CENA 120/115/110/105/100 energie 130/115/100/85/70 energie
odstraněnoBONUSOVÉ POŠKOZENÍ NA 5. STUPNI Úder pěti bodů už nezpůsobuje 25% bonusové magické poškození poskokům a příšerám.

W – Háv soumraku

novinkaPOSILUJÍCÍ SOUMRAK Háv soumraku nyní zvyšuje Akaliinu maximální energii o 80 bodů (a i nadále obnovuje 80 bodů energie).

E – Hod šurikenem

CELKOVÉ POŠKOZENÍ 100/170/240/310/380 (+ 70 % útočného poškození) (+ 100 % síly schopností) 100 / 187,5 / 275 / 362,5 / 450 (+ 85 % útočného poškození) (+ 120 % síly schopností)
ROZDĚLENÍ POŠKOZENÍ MEZI PRVNÍ A DRUHÝ ZÁSAH 50 % celkového poškození, 50 % celkového poškození 30 % celkového poškození, 70 % celkového poškození

R – Dokonalá poprava

TYP POŠKOZENÍ PRVNÍM PŘEBĚHEM Fyzické Magické
POŠKOZENÍ PRVNÍM PŘEBĚHEM 125/225/325 (+ 50 % bonusového útočného poškození) 80/220/360 (+ 50 % bonusového útočného poškození) (+ 30 % síly schopností)

Gnar

W se snížil bonus k základnímu poškození.

I v mini podobě je Gnar na profi úrovni celkem mega, takže snižujeme účinnost jeho napadání v lajně.

W – Hyper

BONUS K ZÁKLADNÍMU POŠKOZENÍ 10/20/30/40/50 0/10/20/30/40

Hecarim

Q způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození.

Hecarim si už nějakou dobu nerušeně cválá džunglí a svými kopyty zadupává do hlíny všechny soupeře, kteří ho nemají jak vyhodit ze sedla – zvlášť v případech, kdy sáhne po vybavení s většími odolnostmi. Takže když mu snížíme základní poškození a on bude chtít dál rozdávat stejně silné rány, bude holt muset část svého brnění odložit.

Q – Běsnění

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 60/102/144/186/228 60/97/134/171/208

Karthus

Q způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození.

Karthus je obzvlášť citlivý na změny v metě, což z něj učinilo štamgasta poznámek k aktualizaci. Tentokrát hráči zdokonalili jeho optimální sady vybavení a on se díky tomu vrátil na výsluní v elitních částech žebříčku, takže jsme nuceni snížit jeho poškození.

Q – Zpustošit

ZÁKLADNÍ POŠKOZENÍ 45/65/85/105/125 (90/130/170/210/250) 45 / 62,5 / 80 / 97,5 / 115 (90/125/160/195/230)

LeBlanc

W stojí na pozdějších stupních méně many.

LeBlanc se poslední dobou cítí spoutaná a vzkázala nám, že by nepohrdla malou pomocí. Poskytujeme jí tedy víc příležitostí vrhat se do mely a zase zpět.

W – Zakřivení

CENA 60/75/90/105/120 many 60/70/80/90/100 many

Lillia

R má delší přebíjecí dobu.

Od chvíle, kdy Lillia vklusala na bojiště, se dokázala úspěšně vyhýbat všem oslabením, a přesto podávat působivé výkony v profi zápasech. Jenže jelikož mnozí její hlavní soupeři dostali v poslední době přes prsty, nadešel nevyhnutelně čas i na krouhání kopýtek. Přebíjecí dobu její ultimátky jsme prodloužili, abychom tak náležitě zohlednili fakt, že svým efektem dokáže výrazně ovlivnit průběh týmových střetů.

R – Melodická ukolébavka

PŘEBÍJECÍ DOBA 130/110/90 sekund 150/130/110 sekund

Pyke

Přebíjecí doba E se nyní postupně zkracuje.

Pyke se jen s obtížemi nadechuje nad hladinou, a to od chvíle, kdy jsme v aktualizaci 11.5 poslali ke dnu jeho verzi ze středové lajny. Když teď konečně nepřevažuje jeho zabijácká varianta nad podporou, můžeme mu hodit lano a dát větší smysl investování do E.

E – Přízračný protiproud

PŘEBÍJECÍ DOBA 15 sekund 15/14/13/12/11 sekund

Renekton

Bonusové zdraví z R je na pozdějších stupních nižší.

Tenhle hladový krokouš se v profi úrovni pěkně zahnízdil, protože v závěrečných šarvátkách a týmových bojích je velmi obtížné ho dostat do kolen. Snižujeme tedy ke konci utkání jeho odolnost, aby měli nepřátelé větší šanci najít jeho Achillovu šupinu.

R – Dominus

BONUSOVÉ ZDRAVÍ 250/500/750 250/400/550

Sylas

Pasivní schopnosti se zvýšil bonus k rychlosti útoků z Nespoutaného. W má kratší přebíjecí dobu a snížila se mu cena i závislost léčení.

Sylasovy výkony nejsou příliš slavné, a jelikož on sám seká poslední dobou dobrotu, jsme ochotni mu za jeho dobré chování pomoci na svobodu. Bude teď mít víc příležitostí sekat, švihat a šlehat, ale dáváme si pozor, aby se zároveň neutrhl ze řetězu s léčením.

Pasivní schopnost – Petricitový vír

NESPOUTANÝ: BONUS K RYCHLOSTI ÚTOKŮ 80 % 125 %

W – Královrah

PŘEBÍJECÍ DOBA 13 / 11,5 / 10 / 8,5 / 7 sekund 13 / 11,25 / 9,5 / 7,75 / 6 sekund
CENA 70/80/90/100/110 many 60/70/80/90/100 many
ZÁVISLOST LÉČENÍ 50 % síly schopností 45 % síly schopností

Urgot

W se snížila účinnost zásahového poškození.

Změnou z aktualizace 11.4 jsme chtěli docílit toho, aby se Urgotovi víc vyplácelo sahat po méně tradičních sadách vybavení se Zabijákem krakenů, s nímž by byl o něco křehčí než dříve, jenže se to zvrtlo a on místo toho našel zalíbení v Titánské hydře. Rozhodli jsme se tedy vrátit modifikátor zásahového poškození do původního stavu, aby alternativní sady vůbec nepoužíval a spíš se zaměřoval na ty základní.

W – Čistka

EFEKTIVITA ZÁSAHOVÉHO POŠKOZENÍ 75 % 50 %

Volibear

Léčení z W už nemá při použití proti příšerám poloviční efektivitu. Maximální poškození z E je nyní na všech stupních stejné.

Množí se zprávy o medvědech, koních a laních běsnících v džungli, ale zevrubné vyšetřování prokázalo, že Volibear je v tom všem nevinně. Když už, tak je spíš oběť, a ne pachatel. Probouzíme ho tedy z džunglerské hibernace, aby si mohl užívat jaro společně s ostatními.

W – Zběsilé potrhání

odstraněnoLÉČENÍ O ZRANĚNÉ JEDNOTKY Léčení o zraněné příšery už nemá poloviční efektivitu (při použití proti poskokům toto snížení stále platí).

E – Roztržení oblohy

MAXIMÁLNÍ POŠKOZENÍ 150/300/450/600/750 750 na všech stupních

Xin Zhao




Úpravy pro bojovníka s útočným poškozením

Pasivní schopnosti se snížilo léčení a opravili jsme chybu u spotřebování stupňů. Q se na úvodních stupních snížil bonus k základnímu poškození. W má kratší přebíjecí dobu, vyšší cenu, upravenou zásahovou zónu a míra snížení poškození vůči poskokům postupně klesá. Doba sesílání W1 je nyní pokaždé stejná. Poškození W2 se zvyšuje v závislosti na šanci na kritický úder, dosah schopnosti i rychlost projektilu se zvýšily a zásah nepřátele vyzve.

Rozhodli jsme se vydat dvě sady změn pro Xina zároveň: jedna se zaměřuje na jeho základní variantu bojovníka s útočným poškozením a druhá otevírá dveře alternativní sadě vybavení zaměřené na sílu schopností. Tato sekce je hodně dlouhá, takže jsme ji tematicky rozdělili do dvou částí, protože jinak by orientace v ní byla poněkud obtížná, že-jo.

Nejprve se podívejme na zoubek důvěrně známému Xinovi s útočným poškozením – demacijskému válečníkovi ozbrojeném neochvějnou odvahou a mocným oštěpem. Jelikož se jedná o bojovníka, který exceluje především v různých šarvátkách, umocňujeme jeho charakteristické silné stránky a dáváme mu nástroje vhodné pro provádění delších komb a zahajování duelů. Díky novým kreativním způsobům, jak se dostat nepřátelům na kobylku, se bude moci troufalejším způsobem vrhat do týmových soubojů a šarvátek.

Pasivní schopnost – Odhodlání

LÉČENÍ 10–112 (na úrovních 1–18) 7–92 (na úrovních 1–18)
OPRAVA CHYBY Xin Zhao nyní správně spotřebuje stupně své pasivní schopnosti – Odhodlání, když provede základní útok proti nepříteli krátce po seslání W – Vichr a blesk.

Q – Útok tří drápů

BONUS K ZÁKLADNÍMU POŠKOZENÍ 20/28/36/44/52 16/25/34/43/52

W – Vichr a blesk

PŘEBÍJECÍ DOBA 12/11/10/9/8 sekund 12 / 10,5 / 9 / 7,5 / 6 sekund
CENA 45 many 60 many
SNÍŽENÍ POŠKOZENÍ VŮČI POSKOKŮM 50 % 50–0 % (na úrovních 1–16)
DOBA SESÍLÁNÍ SEKNUTÍ 0,5–0,4 sekundy (v závislosti na rychlosti útoků) 0,5 sekundy
novinkaMODIFIKÁTOR POŠKOZENÍ BODNUTÍM Poškození bodnutím se nyní zvyšuje až o 33 % v závislosti na šanci na kritický zásah.
DOSAH BODNUTÍ 900 1000
RYCHLOST PROJEKTILU BODNUTÍ 5000 6250
novinkaPŘICHÁZÍ NOVÝ VYZYVATEL Bodnutí nyní vyzve nepřátelské šampiony a příšery a na 3 sekundy je odhalí.
aktualizovánoVIZUÁLNÍ EFEKT V zájmu vizuální srozumitelnosti byla zásahová oblast protažena kousek za Xin Zhaa.

E – Troufalý výpad

novinkaTO MÁ BÝT VÝZVA? Při použití na vyzvané nepřátele je dosah pro seslání Troufalého výpadu prodloužený na 1100 jednotek.




Úpravy pro variantu se silou schopností

Pasivní schopnosti se zvýšila závislost léčení na síle schopností. Poškození z W2 se nyní zvyšuje v závislosti na síle schopností. R má závislost na síle schopností.

Ale počkat, co kdyby si chtěl Xin zkusit pro změnu něco jiného? Třeba odložit oštěp a nasadit si na hlavu čarodějnický klobouk? Než jsme Xin Zhaa přepracovali, vyrážel občas do boje ozbrojený silou schopností, což výrazně změnilo jeho celkový herní styl. Cílem následujících úprav je vrátit tohoto magického Xina zpátky do hry, i nadále však předpokládáme, že verze s útočným poškozením bude mít navrch.

Pasivní schopnost – Odhodlání

ZÁVISLOST LÉČENÍ NA SÍLE SCHOPNOSTÍ 40 % síly schopností 55 % síly schopností

W – Vichr a blesk

novinkaZÁVISLOST POŠKOZENÍ BODNUTÍM 50 % síly schopností

R – Obloukový kryt

novinkaZÁVISLOST POŠKOZENÍ 100 % útočného poškození 100 % útočného poškození, 110 % síly schopností

Předměty

Předměty s léčením

Množství léčení ze systémů a run je stále příliš vysoké, takže přesouváme část síly z nárazového léčení do jiných oblastí.

Nesmrtelný štítový luk

LÉČENÍ ÚTOKY 12 % 10 %
odstraněnoLÉČENÍ ÚTOKY ZE ZÁCHRANY Nesmrtelný štítový luk už neposkytuje na 8 sekund 15 % k léčení útoky.
novinkaZÁCHRANA Nesmrtelný štítový luk nyní při aktivaci poskytuje 13–35 k útočnému poškození.
ŠTÍT 250–700 300–800

Čepel Padlého krále

LÉČENÍ ÚTOKY 12 % 10 %
POŠKOZENÍ PŘENOSEM 40–120 (na úrovních 1–18) 40–150 (na úrovních 1–18)

Sterakova zástava

aktualizovánoKRVEŽÍZNIVOST Poté, co způsobíte poškození nepřátelskému šampionovi nebo od něj nějaké utrpíte, vyléčí vám první stupeň během 6 sekund [2 % u kontaktních šampionů | 1,2 % u šampionů bojujících na dálku] maximálního zdraví. Tato hodnota se následně snižuje o 50 % za každý stupeň.
OPRAVA CHYBY Opravili jsme chybu, kvůli které pasivní efekt Krvežíznivost ze Sterakovy zástavy neléčil uživatele za každého šampiona, s nímž bojoval.

Liandryho úzkost

Chceme rozšířit nabídku mytických předmětů se silou schopností, a tak zvyšujeme využitelnost Liandryho a Ludena pro mágy. Následující změny by měly zaujmout mágy s nárazovým poškozením, pokud stojí proti týmu s velkým množstvím tanků.
odstraněnoUTRPENÍ: PRŮRAZNOST MAGIE Liandry už neposkytuje 5 % k průraznosti magie za sekundu proti hořícím cílům.
novinkaUTRPENÍ: BONUSOVÉ POŠKOZENÍ Liandry nyní způsobuje až 12% bonusové magické poškození šampionům, tato hodnota se odvíjí od jejich bonusového zdraví (maximum při 1250 bodech bonusového zdraví).

Ludenova bouře

Podobně jako výše v případě Liandryho dáváme mágům další mytický předmět se silou schopností. V tomto případě míříme na takové, kteří způsobují poškození rozložené v čase.
novinkaOZVĚNA: PŘEBÍJECÍ DOBA Způsobením poškození šampionovi pomocí schopnosti se přebíjecí doba Ozvěny zkrátí o 0,5 sekundy (až o 3 sekundy jednou schopností).

Rabadonův smrtící klobouk

Upravujeme Rabadona tak, aby lépe padnul hlavě i peněžence jako třetí zakoupený předmět.
CELKOVÁ CENA 3800 zlaťáků 3600 zlaťáků

Stopařčin chránič

Stopařčin chránič a Košatá bariéra plnily své úkoly až příliš dobře. Pro šampiony zesilující v závislosti na síle schopností byl průchod hrou v lajně neúměrně bezpečný, což zastíralo jejich zamýšlené slabiny a přispívalo k výjimečně nudné metě. Upravujeme proto potenciál těchto předmětů střední úrovně, aniž bychom měnili sílu legendárního vybavení, které z nich vzniká (Zhonyiny přesýpací hodiny a Závoj Paní smrti).
BONUS K BRNĚNÍ ZA ZABITÍ 1 0,5
MAXIMÁLNÍ BONUS K BRNĚNÍ 30 15

Košatá bariéra

Mrkněte nahoru ke Stopařčinu chrániči! Stejně jako u něj i u Bariéry snižujeme sílu bez toho, že bychom jakkoliv hýbali s efektivitou závěrečného předmětu.
BONUS K ODOLNOSTI VŮČI MAGII ZA ZABITÍ 0,5 0,3
MAXIMÁLNÍ BONUS K ODOLNOSTI VŮČI MAGII 15 9
SÍLA SCHOPNOSTÍ 25 20

Shurelyina bitevní píseň

Ze statistik vyplývá, že Měsíční obnovovač zastiňuje ostatní předměty pro posilovače, takže jsme se rozhodli posílit Bitevní píseň a doufáme, že se probojuje do hlavní hitparády.
PŘEBÍJECÍ DOBA POVZBUZENÍ 90 sekund 75 sekund

Krokolam

Dospěli jsme k názoru, že někdo tu potřebuje zarazit v rozběhu.
ZDRAVÍ 300 200

Bič s železným hrotem

Krokolam měl delší přebíjecí dobu než Bič, což působilo trochu divně. Teď už na tom jsou stejně. V souvislosti s tímto oslabením jsme odpovídajícím způsobem snížili cenu.
CELKOVÁ CENA 1200 zlaťáků 1100 zlaťáků
PŘEBÍJECÍ DOBA 15 sekund 20 sekund

Záštita slunečního žáru

Když si teď hráči začínají uvědomovat, že i ostatní mytické předměty pro tanky mají něco do sebe, nemáme nic proti tomu, zvýšit Záštitě trochu sílu – zvlášť s ohledem na skutečnost, že už nějakou dobu podává nejslabší výkony ve své kategorii.
ZRYCHLENÍ SCHOPNOSTÍ 15 20
NÁSLEDNÉ POŠKOZENÍ HOŘENÍM 10 % za sekundu až do 60 % 12 % za sekundu až do 72 %

Hůl Prázdnoty

Silný pasivní efekt a nízká cena činily z Hole předmět, který se vyplatilo získat co nejrychleji. Už to nebude tak snadné.
SÍLA SCHOPNOSTÍ 65 70
CENA ZKOMBINOVÁNÍ 400 zlaťáků 600 zlaťáků

Změny u táborů v džungli

Poslední sada změn, které jsme provedli v džungli, z ní odstranila citelné množství zkušeností, takže jich trochu vracíme prostřednictvím posílení pro ropušáka a kouzlo Udeřit (viz níže). Cílem je upravit některé trasy tak, aby při jejich použití byli džungleři po 3 táborech na 3. úrovni (a hlavně naživu).

Ropušák

LÉČENÍ 60–230 (na úrovních 1–18) 90–243 (na úrovních 1–18)
ZKUŠENOSTI 125 / 128,13 / 134,38 / 143,75 / 156,25 / 168,75 (na úrovních 1/3/4/5/7/9) 135 / 138,38 / 145,13 / 155,25 / 168,75 / 182,25 (na úrovních 1/3/4/5/7/9)

Vyvolávačova kouzla

Udeřit

Ruku v ruce s posílením pro ropušáka a oslabením Hladového lovce jde i úprava kouzla Udeřit. Mírně zvyšujeme jeho základní léčení, aby nebylo jeho používání tolik zrádné pro křehčí šampiony, pro něž bývalo léčení ošemetnou záležitostí.
ZÁKLADNÍ LÉČENÍ 70 90

Teleport

Následující změna si bere na mušku neintuitivní a nepříjemně působící situace, k nimž docházelo při používání Teleportu, například provedení teleportace následované tryskovým naběhnutím do lajny po smrti v úvodu zápasu. Abychom to nějak vyvážili a nepřipravili toto kouzlo o veškerý strategický potenciál, dáváme mu odpovídající posílení.
aktualizovánoNE AŽ TAK LETMÝ START Teleport nyní odstraní Letmý start a Domobranu aktivovanou opětovným zrozením.
BONUS K RYCHLOSTI POHYBU 30/40/50 % (na úrovních 1/6/11) 50 %
PŘEBÍJECÍ DOBA 420–240 sekund (na úrovních 1–18) 420–210 sekund (na úrovních 1–18)

Runy

Hbité nohy

Ačkoliv je pro spoustu šampionů tato runa jako stvořená, v rukou šampionů zaměřených výrazně na sílu schopností je její léčení až příliš štědré. Tedy, bylo. Už není.
ZÁVISLOST LÉČENÍ 30 % síly schopností 20 % síly schopností

Hladový lovec

A další změna spadající do škatulky úprav léčení: Hladový lovec byl pro své garantované léčení až příliš oblíbený, takže ho mírně oslabujeme.
odstraněnoZÁKLADNÍ LÉČENÍ POŠKOZENÍM Hladový lovec už nemá základní léčení poškozením ve výši 1 %.
LÉČENÍ POŠKOZENÍM ZA KAŽDÝ STUPEŇ 1,7 % 1,5 %

Aktualizace herního obchodu

Obchod pevně věří, že když se do toho opravdu opře, dokáže se letos dostat až na zlatou úroveň. Než se mu to podaří, zde je pár jeho úprav.
  • U předmětů s rozvětvenou výrobou se už nebudou jednotlivé položky překrývat. Děti Poledního toulce se budou moci konečně volně nadechnout.
  • Při použití signálu na atribut léčení poškozením se už zobrazují správné hodnoty namísto nesprávných. Tak to nejspíš mělo být od začátku, že?
  • novinkaKLÁVESOVÉ ZKRATKY Když máte otevřený obchod, můžete rychle vybrat předměty ze svého inventáře stisknutím klávesy s číslem jejich pozice. Užijte si bleskurychlé nakupování!
  • Opravili jsme řadu dalších chyb a provedli různá vylepšení výkonu.

Noxijský Clash

Další turnaj Clash po Zaunu bude mít... noxijskou tematiku! První víkend proběhne 20.–21. března, druhý pak 3.–4. dubna. Týmy pro první víkend bude možné vytvářet od 15. března.

Podpora DX11

Před rokem jsme vydali článek, ve kterém jsme hovořili o chystané změně a spuštění podpory pro DX11, a konečně je to tu! Pro případ, že byste během spouštění této novinky narazili na nějaké problémy, můžete se vrátit k DX9. Učinit tak lze takto: Nastavení klienta LoL > Nastavení hry > Upřednostňovat starý režim DX9.

Balanční úpravy pro ARAM

Posílení z verze 11.6

Akali + 15 % k poškození a - 15 % k utrpěnému poškození + 20 % k poškození a - 20 % k utrpěnému poškození
Camille + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození, - 10 % k utrpěnému poškození a + 10 % k síle štítů
Katarina + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Kayn + 5 % k poškození
Kha'Zix + 8 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 15 % k utrpěnému poškození
Kindred + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Kled - 5 % k utrpěnému poškození + 5 % k poškození a - 10 % k utrpěnému poškození
Syndra + 5 % k poškození
Udyr + 8 % k poškození a - 8 % k utrpěnému poškození + 10 % k poškození, - 10 % k utrpěnému poškození a + 10 % k síle štítů
Viego + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození
Zoe + 5 % k poškození + 5 % k poškození a - 5 % k utrpěnému poškození

Oslabení z verze 11.6

Caitlyn - 5 % k poškození
Jinx - 5 % k poškození - 5 % k poškození a + 5 % k utrpěnému poškození
Karthus - 5 % k poškození - 10 % k poškození
Seraphine - 15 % k poškození a + 15 % k utrpěnému poškození - 15 % k poškození, + 15 % k utrpěnému poškození, - 15 % k léčení a - 15 % k síle štítů
Sivir - 8 % k poškození - 15 % k poškození a + 5 % k utrpěnému poškození

Opravy chyb / funkční vylepšení

  • KLIENT LOL: Přepsali jsme část kódu, která byla zodpovědná za neustálé upozorňování hráčů větším počtem oznámení na úlomky klíčů (budeme bedlivě monitorovat, jestli je už vše v pořádku).
  • KLIENT LOL: Opravili jsme problém s údaji o přítomnosti hráčů, kvůli kterému se ve vašem lobby nezobrazovali jako online nebo se u nich neprojevila provedená změna ikony vyvolávače.
  • KLIENT LOL: Opravili jsme velikost obrázků s odměnami ze systému poct.
  • KLIENT LOL: Opravili jsme chybějící obrázky v popiscích některých misí.
  • KLIENT LOL: Hráči si nyní mohou v nabídce Nastavení vypnout oznámení ze záložky Sbírka k nově získanému obsahu.
  • Opravili jsme formátování a znění popisku pro Teleport.
  • Kassadinovo W – Podlé ostří nyní správně přidává stupně many ze Slzy bohyně.
  • Ničitel štítů z Hadího tesáku už nefunguje proti poskokům a věžím.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které druhý útok ze Samiřina W – Vír čepelí občas nezpůsobil žádné poškození.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které se v hráčově inventáři nezobrazovala přebíjecí doba pasivního efektu Zrušení ze Závoje Paní smrti.
  • Opravili jsme dvě chyby, kvůli kterým se útoky z Urgotova W – Čistka a Lucianova P – Vrhač světla nezapočítávaly jako jedinečné útoky do nasčítávání efektu Manamune a zásahových efektů Muramany, Runaanina hurikánu a Hladové hydry.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které se nespustila přebíjecí doba pasivního efektu Měsíční úsvit z Ornnovy Syzygie, pokud se v okamžiku provedení základního útoku nacházela v inventáři také Černá sekera.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které se při každém třetím útoku neaplikovaly zásahové efekty Muramany, pokud měl hráč zároveň Guinsoovu zuřivou čepel.
  • Shyvaně se nyní správně započítává bonus k získávání hněvu z oblačných draků a oblačných duší.
  • Opravili jsme chybu, která způsobovala, že při kliknutí pravým tlačítkem na Dlouhý meč v receptu Poledního toulce pro Nesmrtelný štítový luk, Sílu vichřice a Zabijáka krakenů se místo požadovaného předmětu zakoupila Dýka.
  • Aniviino R – Ledová bouře se už nevypne při použití Magitechnického raketového pásu.
  • Opravili jsme chybu, kvůli které Sedmikrásčin 3. plošný útok omylem používal Ivernovo útočné poškození namísto Sedmikrásčina.

Připravované skiny a chroma skiny



  • Zkopírováno do schránky