Pokud vás stále zmáhá zimní splín, co nevidět se ho zbavíte. Otáčíme totiž knoflíkem hlasitosti doprava a vezmeme vás na mezihvězdnou dýzu!
Nejprve se zastavíme ve Freljordu, kde si trsneme s několika místními parťáky (Ashe, Braumem a Lissandrou). Poté zamíříme do Bandle City, abychom trochu zklidnili Tristanu a předali mikrofon Teemovi, protože okořenit si občas život trochou hrůzy je dobré na nervy. Čeká nás dokonce i děsuplná pouť na Stínové ostrovy, kde zvedneme náladu Yorickovi (věděli jste, že je velký fanda soulu?) a podáme mu pomocnou ruku, po které tak dlouho touží. A poslední zastávka nás čeká ve spodní lajně, kde musíme poštelovat tři podpory, jejichž výkony berou vítr z plachet všem ostatním.
Přihoďte ještě pár změn u předmětů a máte kompletní shrnutí, co vás v této aktualizaci čeká! Tak na nic dalšího nečekejte, vtančete do Žlebu a uvidíme se zase příště.
Pokud vesmírné diskotéce příliš neholdujete, přeneste se tímto portálem k poznámkám k aktualizaci pro TFT, kde vás čekají poklidnější sci-fi melodie Festivalu zvířat!
Q způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození. Základní útok posílený pomocí E má nižší bonusové poškození.
V profi zápasech i ostatních částech žebříčku Alistar drtil a zadupával své soupeře víc, než je únosné. Společně s Rell a Threshem patří mezi hlavní podpůrné tanky současné mety, ovšem na to, jak je odolný, způsobuje až příliš vysoké poškození a představuje tak neúměrně vysokou hrozbu. Trochu jej tedy oslabujeme, abychom ho dostali na nějakou rozumnější úroveň.
Q stojí méně many. E má kratší přebíjecí dobu.
Po svém explozivním vstupu do předsezóny propadl Amumu opět chmurám, a to především v zápasech proti zdatným či elitním hráčům. Dáváme mu proto snazší přístup ke kouzlům, aby si mohl užít kapku štěstí a zároveň volnosti v džungli.
R má na pozdějších stupních kratší přebíjecí dobu.
Když se Ashe podívala, jak si vede v porovnání s ostatními střelci, zmrzl jí úsměv na rtech. Zkracujeme proto přebíjecí dobu její ultimátky, aby si mohla častěji dopřávat agresivnější akce.
E má kratší přebíjecí dobu. R se na pozdějších stupních prodloužila maximální doba vyhození do vzduchu.
Jelikož ostatní kontaktní podpory odsouvají kníratého svalovce do pozadí, potřebuje Braumovo srdce nějaké hřejivé posílení. Dáváme mu tedy více příležitostí k přiskakování na pomoc přátelům (a porům) v nouzi.
E se na pozdějších stupních snížil bonus k rychlosti pohybu.
Navzdory úpravám provedeným v aktualizaci 11.6 řádí Hecarim stále jako utržený z opratí a je jasné, že jsme mu nastavili laťku příliš nízko. Tentokrát si bereme na mušku prvek, ze kterého skřípou nepřátelům zuby ze všeho nejvíc: jeho schopnost prohánět se po mapě, cvalem se vrhnout do přepadu a převálcovat své cíle. Přitahujeme mu uzdu snížením stropu pro okamžité nárazové poškození a dohánění cílů.
E způsobuje na pozdějších stupních nižší základní poškození.
Díky posílení poškození, jež souviselo s opravou Sedmikrásčiny chyby v aktualizaci 11.6, začaly být pro Iverna zápasy procházkou růžovou zahradou. Snižujeme proto poškození, které způsobuje ve střední fázi hry, aby svým případným lavinovým efektem nenadělal z nepřátel pokaždé třísky.
R má na úvodních stupních delší přebíjecí dobu.
Kai'Sina síla spočívá v kutí železa, dokud je žhavé: vrhne se k izolovanému nepříteli, zasype ho nárazovým poškozením a zase se bleskově stáhne. Především v úvodu zápasu přitom ultimátka posouvá míru její bezpečnosti výš, než je snesitelné, takže snižujeme její dostupnost a dáváme protivníkům větší šanci dostat se jí během hry v lajně na kobylku.
Q se zvýšila závislost bonusového poškození. E má kratší přebíjecí dobu.
Kindred by nepohrdl pomocným kopýtkem, a tak této dvojici zvyšujeme dostupnost a sílu oblíbených schopností.
Q způsobuje vyšší základní poškození.
A máme tu dalšího přítele z Freljordu, který se nedokáže prosadit mezi konkurencí. Vracíme tedy Lissandře trochu síly Ledorozených, aby mohla nepřátelům ukazovat moc pravého ledu.
Izolovaným nepřátelům způsobuje Q vyšší poškození.
Navzdory posílením z aktualizace 11.3 je Mordekaiser stále příliš slabý, zvlášť z pohledu okamžitě způsobeného poškození a léčení. Dáváme mu proto více síly pro likvidaci nepřátel.
Omráčení z E trvá kratší dobu.
Rell až příliš vyniká v postupném oslabování protivníků a jejich znehybňování, čímž svému týmu servíruje skvělé příležitosti pro likvidace. Zkracujeme proto její spolehlivé omezování, aby ho se svými spoluhráči nemohla tak snadno a konzistentně řetězit.
Pasivní schopnosti se prodloužilo trvání bonusu k rychlosti útoků. E se zvýšilo základní poškození při zásahu.
Malinký milovník hub dostal obrovské posílení, abychom nezapomínali, jak vypadá opravdová hrůza.
W se na pozdějších stupních snížila hodnota základního štítu.
Thresh se o nějaké vesmírné rytmy nezajímá a místo nich v profi a elitních úrovních žebříčku pěje své sladké písně utrpení. Největších úspěchů dosahuje se sadami vybavení, které se zaměřují na vylepšování lucerny jakožto druhé v řadě, a tak tuto verzi trochu oslabujeme.
Základní útočné poškození se snížilo.
Tristana se raketovým skokem přenesla do čela tabulky profi zápasů. Vzali jsme si tedy na mušku její poškození v úvodu zápasu.
Základní útočné poškození se snížilo.
Vzhledem ke kvalitní úvodní likvidaci táborů, vlohám pro duely a navíc přízni čtyř věčných duchů se z Udyra stal učiněný postrach džungle. Snižujeme proto jeho poškození bez ohledu na zvolené vybavení, aby měli jeho soupeři šanci vykročit do boje správnou nohou.
Zvyšování základního útočného poškození je výraznější.
Pokud jste si objednali dalšího slabého střelce v nouzi, pak se radujte – máme pro vás Varuse! Zvyšujeme jeho celkovou sílu, aby působil jako plnohodnotný chod, a ne jako smutná příloha nesolených hranolků.
Zvyšování základního útočného poškození je výraznější.
Jak se zdá, oslabení Nesmrtelného štítového luku z verze 11.6 vzalo Yasuovi vítr z plachet, takže mu to vynahrazujeme, aby mohl chytit druhý dech.
Označení nepřátelští šampioni a velké příšery nyní probouzejí okolní hroby. Mlžní chodci nyní při přiskočení k nepříteli způsobí poškození. Způsob sesílání E se změnil.
Skrz průměrné zápasy Yorick většinou prochází snadno jako rýč nakypřenou hlínou, ale v poslední době za svou konkurencí zaostává. V utkáních vyšších úrovní se navíc prakticky nevyskytuje, a tak má prostor pro posílení, které mu pomůže na všech příčkách žebříčku. Nejprve upravujeme jeho E tak, aby bylo efektivnější a jeho použití přinášelo více uspokojení. V kombinaci s několika funkčními vylepšeními by mu to mělo usnadnit jeho truchlivý úděl a zároveň posílit jeho výkony v zápasech zkušenějších hráčů.
Lovec esence podává silnější výkony než ostatní srovnatelné předměty. I nadále by se měl vyplatit, jeho urychlené pořízení už ale nebude tak výhodné jako dosud.
Po změnách provedených v aktualizaci 11.4 Věčný mráz snad ani na okamžik neopustil Žleb. Těší nás, že hráči našli zajímavé způsoby využití pro všechny tři mytické předměty, ovšem poškození z Věčného mrazu je vzhledem k jeho omezujícím efektům příliš vysoké, takže ho snižujeme na rozumnější úroveň.
Pozdrav od Lorda Dominika se rychle stal druhým pořizovaným předmětem pro všechny střelce široko daleko. Upravujeme ho tak, aby už nebyl univerzální pomůckou, nýbrž nástrojem vhodným konkrétně pro likvidaci vysoce odolných nočních můr.
Přenesli jsme se přes naši zášť a upravili Seryldu tak, aby byla pro zabijáky dostupnější.
Trojsíla se až příliš zaměřovala na rychlost útoků, což omezovalo její všeobecnou popularitu. Věříme, že po prohození několika bodů mezi atributy (a úpravě mytického efektu!) by mohla oslovit i širší publikum.
Blesková chemonádrž bleskově překonala povolenou rychlost i naše očekávání, takže jsme se rozhodli přesunout část její síly ze zrychlení do zpomalení.
Upravili jsme vzoreček pro výpočet LB z hodnocených zápasů ve Vyvolávačově žlebu a všeobecné určování úrovně herních dovedností, aby byly zisky a ztráty LB celkově plynulejší. Díky těmto změnám by měli hráči získávat LB mnohem předvídatelnějším způsobem a hraniční hodnoty zisků či ztrát by se měly vyskytovat méně často.
V této aktualizaci budou vydány následující skiny:
V této aktualizaci budou vydány následující chroma skiny: