Ohýbejte zbroj nepřítele a prolomte jejich linie s Rell, Železnou pannou. Níže se dozvíte víc o jejích schopnostech ovládat kov.
„Buď silná. Buď nemilosrdná. Buď chladná jako železo.“
Rell útočí velmi pomalu, ale dočasně svému cíli ukradne část brnění a odolnosti vůči magii a způsobí bonusové poškození podle ukradeného množství. Rell navíc dokáže vysávat odolnosti z více různých nepřátel a stát se extrémním tankem.
Rell bodne vpřed kopím, rozbije všechny štíty a poškodí všechny zasažené nepřátele (po prvním cíli se poškození snižuje). Pokud má Rell spojence svázaného E – Magnetické pouto, oba si obnoví zdraví za každého šampiona zasaženého touto schopností.
(Lze seslat jen v sedle) Rell vyskočí do nebes a promění svého oře v těžký pancíř, čímž získá obrovský štít, který vydrží, dokud se nezničí nebo dokud se Rell opět nedostane do sedla. Po přistání vyhodí všechny nepřátele kolem sebe do vzduchu. Rell může během proměny sesílat E – Magnetické pouto a R – Magnetická bouře.
Rell v obrněné podobě má zvýšenou odolnost, nízkou rychlost pohybu a limit rychlosti pohybu. Po proměně se tato schopnost změní na Feromancie: Nasednout.
(Lze seslat jen v obrněné podobě) Rell se vrhne vpřed a promění svou zbroj na zvíře, čímž získá bonus k rychlosti pohybu. Během svého dalšího útoku se vrhne na cí, způsobí mu bonusové poškození a přehodí ho přes rameno.
Rell v sedle má zvýšenou rychlost pohybu. Po proměně se tato schopnost změní na Feromancie: Drtivý dopad.
Rell magneticky spoutá část své zbroje k zaměřenému spojeneckému šampionovi, čímž mu dá bonusové brnění a odolnost vůči magii, když bude nablízku.
Rell může opětovným sesláním toto pouto zrušit a omráčit všechny nepřátele kolem sebe a mezi ní a připoutaným spojencem.
Rell propukne v magnetické běsnění a trhne okolními nepřáteli k sobě. Pak kolem sebe vytvoří gravitační pole a na pár sekund si k sobě okolní nepřátele přitáhne. Pole nepřeruší ostatní akce jejích nepřátel.
„Růže ze mě chtěla mít zbraň. No, tak jsem tady.“
Velte útoku s Rell v aktualizaci 10.25!