fahy hgh

Proč budou aktualizace 8.5–8.10 větší než obvykle.

Ve zkratce: Pár následujících aktualizací (od 8.5 po 8.8, možná až 8.10) bude větších než obvykle. Proč? Náš tým pro interní nástroje vytvořil nový software, který vyžaduje aktualizaci šampionů přímo ve vaší složce s hrou, a zvukový engine, který zase vyžaduje aktualizaci veškerých zvukových dat. Tyto aktualizace nám do budoucna umožní vytvářet ještě lepší herní obsah a zvuk.

 


Ahojte, jsme Riot Eno a Riot Searsha z týmů pro zvuk a efektivitu obsahu a chceme vám přiblížit plány pro následující aktualizace. Naše týmy pracují na nástrojích a technologiích, které Rioterům umožní poskytnout hráčům super obsah. Abychom mohli tyto nástroje vylepšit, musíme si pro ně připravit půdu a změnit data na pozadí. Kvůli tomu budou aktualizace 8.5, 8.6, 8.7, 8.8 a možná i 8.10 o něco větší, než jste zvyklí, takže jsme vás na to chtěli předem upozornit a vysvětlit vám proč.

Pracujeme současně na dvou projektech – tým pro zvuk vylepší zvukový engine v aktualizaci 8.5 a tým pro efektivitu obsahu bude postupně přesouvat šampiony do nového ekosystému nástrojů v průběhu aktualizací 8.6 až 8.8, možná ještě v 8.10.

Aktualizace zvukového enginu od zvukového týmu:

Jsem Riot Eno ze zvukového týmu! LoL používá už řadu let zvukový engine poskytnutý třetí stranou. V tuto chvíli je pro nás výzvou zachovat zvukový engine robustní, udržitelný a podporovaný – protože dokonce i zvuk má občas problém najít tu správnou podporu. Abychom to byli schopni zajistit, musíme náš zvukový engine aktualizovat, což vyžaduje i kompletní aktualizaci zvukových dat. Aktualizovaný engine nám umožní do budoucna dál vylepšovat zvuk v LoL, takže budeme stále schopni vytvářet výborný zvuk. Až budeme v 8.5 aktualizovat naši zvukovou banku, velikost aktualizace může dosáhnout k 1,8–2.2 GB dat. Toto číslo se může lišit v závislosti na vaší lokalitě, protože pro některé jazyky jsou zvukové soubory větší než pro jiné.

Nástroje pro efektivitu obsahu a vyvíjení herního obsahu:

Jsem Riot Searsha a budu mluvit za tým pro efektivitu obsahu. Jsme zodpovědní za systémy, které se starají o všechna herní data v LoL, jakož i za nástroje pro tvůrce obsahu (designéry a grafiky), kteří s jejich pomocí vytvářejí a upravují šampiony, skiny, kouzla a další.

Protože chceme našim tvůrcům obsahu umožnit rychlejší přístup k interním nástrojům, musíme změnit způsob, jakým jsou herní data spravována. To znamená převést data do nového WAD formátu, který spravuje náš vševědoucí a všemocný Herní datový server. Díky této aktualizaci budeme schopni vytvořit více vizuálně jedinečných šampionů, jako byli Zoe a Kayn , nové materiály a stínování , jako mají Xayah a Rakan, a dechberoucí nové mapy, jako byl PROJEKT: Přetížení . A to je jen špička freljordského ledovce!

Nejapné vtípky stranou, v tuto chvíli máme plné ruce práce s přesunem dat šampionů do nového formátu. Prozatím se nám povedlo vyvolat naši vnitřní Zoe, aby nám pomohla svým portálovým skokem propašovat do každé aktualizace pár šampionů. Pokud bychom ale pokračovali tímto tempem, trvalo by nám to víc než rok (což je zhruba stejně dlouho, jako trvá ovládnout Zoe). A protože nechceme dál oddalovat spuštění všech těch nových funkcí, rozhodli jsme se proces urychlit a všechna zbývající data přesunout v rámci aktualizací 8.6, 8.7, 8.8 a možná i 8.10. Tyto aktualizace tedy budou větší než obvykle, ale ne tak velké, jako aktualizace zvuku v 8.5.

Zjistili jsme také, že někteří internetoví slídilové si naší práce všimli a spojili si zavádění WAD formátu s připravovanými skiny. Což bylo velmi chytré. Ale jak v naší práci pokročíme, už to nebude možné – ha, teď jsme vám zhatili plány. Jako když vás nečekaně trefí Zoeina Zívací bublina. Už vám došlo, že ji zbožňuji?

Díky za pozornost! Uvidíme se ve Žlebu, kde mě můžete potkat ve středové lajně, jak zuřivě naháním hvězdy a netrefuji ručně mířené střely.

—-

Jsme rádi, že tyto změny můžeme uvést v platnost a zlepšit tak váš herní zážitek. Budete-li mít nějaké otázky nebo nejasnosti, dejte nám vědět!



Zanech odpověď.

Musíš se příhlásit pro vložení komentáře.